reeks 14 made by Siemens

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

5307 wil een legodoos denk ik... :)
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

mss is een bolle neus een mogelijkheid :oops: :wink: :lol: :twisted:
poyaud
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst

Bericht door poyaud »

voor mij mag het SIEMENS zijn.
Accelerat
Berichten: 2778
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Zijn die 13'erkes niet goed genoeg ofzo?! :evil:
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

sncf-sncb schreef:Zijn die 13'erkes niet goed genoeg ofzo?! :evil:
liefst kom ik op tijd als ik een ICa neem, niet zoals vorige keer aub, men staat een uur vroeger op om foto's te gaan nemen, dan staat die 13 wel nie in panne in brussel noord???

heb de M4kes moeten nemen naar Luik en de latere ICa moeten nemen :roll:
Wover

Bericht door Wover »

Ik heb eigenlijk geen enkele slechte ervaring met de 13'en :).

Ik denk dat ze de 13en best op reizigers houden, en dat ze een loc kopen die hetzelfde kan als de 18 (vmax 180, 25kV, 15kV, 3kV, 1.5kV).
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

jaja, die HLE 18 waren goeie bakken, jmmr genoeg nooit zien rijden :cry:
TBbart

Bericht door TBbart »

eerst zien dan geloven :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

5307 schreef:
sncf-sncb schreef:Zijn die 13'erkes niet goed genoeg ofzo?! :evil:
liefst kom ik op tijd als ik een ICa neem, niet zoals vorige keer aub, men staat een uur vroeger op om foto's te gaan nemen, dan staat die 13 wel nie in panne in brussel noord???

heb de M4kes moeten nemen naar Luik en de latere ICa moeten nemen :roll:
Ik heb ook zelden vertraging met de IC A! En als er dan eens een 13 in panne valt en moet vervangen worden door een 27, rijdt zelfs die nog meestal redelijk goed op tijd, ondanks het feit dat hij niet over L2 gaat.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Trainspotterke schreef:
5307 schreef:
sncf-sncb schreef:Zijn die 13'erkes niet goed genoeg ofzo?! :evil:
liefst kom ik op tijd als ik een ICa neem, niet zoals vorige keer aub, men staat een uur vroeger op om foto's te gaan nemen, dan staat die 13 wel nie in panne in brussel noord???

heb de M4kes moeten nemen naar Luik en de latere ICa moeten nemen :roll:
Ik heb ook zelden vertraging met de IC A! En als er dan eens een 13 in panne valt en moet vervangen worden door een 27, rijdt zelfs die nog meestal redelijk goed op tijd, ondanks het feit dat hij niet over L2 gaat.
Zelfs een 21 is geen uitzondering niet meer! Dit door een tekort aan 13 met de IC O. Nu zijn er 20 dertienen aanwezig op de reizigersdienst. Normaalgezien 8 op de IC A, 2 op de IC G, 4 op de IC O. Hoeveel per dag op de IC J?

Zou de 16 nu uitgerust zijn met TBL 2, zou hij de ritten van de IC A over Lijn 2 kunnen overnemen!
Lukas
Berichten: 1689
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Bericht door Lukas »

Hoi,

Als de reeks 14 Siemens-locs gaan zijn kan ik daar alleen maar blij om zijn.
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 13026
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Wover schreef:Ik heb eigenlijk geen enkele slechte ervaring met de 13'en :).

Ik denk dat ze de 13en best op reizigers houden, en dat ze een loc kopen die hetzelfde kan als de 18 (vmax 180, 25kV, 15kV, 3kV, 1.5kV).
met vmax 140 kom je wel toe denk ik. Siemens of bombardier zijn allebei wel goed denk ik (een Re 484 voor 4 spanningen zou even goed zijn).
Als ze nu maar niet met het ontwerp gaan prullen zodat hij eerst 3 jaar testloc is :roll:
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Jonathan schreef: Zou de 16 nu uitgerust zijn met TBL 2, zou hij de ritten van de IC A over Lijn 2 kunnen overnemen!
Totaal onmogelijk, het profiel van de lijn 2 is voorzien voor TGV's en moderne krachtige loc's, een T16 zou op bepaalde hellingen nauwelijks weggeraken bij een onvoorziene stop, laat staan een acceptable snelheid onderhouden.
Stijn D.C.
Berichten: 801
Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

+ HLE 16, max 160km/h, HLE 13/3000 200km/h, er zou ook enorm tijdsverschil opzitten (bij een probleemloze rit).
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

Stijn D.C. schreef:(bij een probleemloze rit).
daar zeg je het :twisted:
Plaats reactie