M6 BDx
- trainfreak
yannickvw schreef:Miss een burgerpatrouille oprichten en 's nachts met elkaar gezellig de depots gaan bewaken, en die stukken tuig eens goed mores leren.![]()
Spijtig dat den NMBS da ni zal toelaten![]()
Hoe verwijdert men zulke grafitti eigenlijk? Speciale White Spirit? En wat doen ze dan met de grondlagen van het materiaal?
Een burgerpatrouille,nee daar hebben ze B-security voor hè,maar die zie je nooit s'nachts in de depots lopen ze,da dient blijkbaar enkel voor brussel,en op de spc moede nie rekenen ze,ze moeten speciale brigades oprichten hè,en klopjachten houden,allowel het nooit 100 procent zal worden,men kan er enkel naar streven hè.
Morres leren: naar het schijnt wordt er toch regelmatig wat afgeklopt ( tis van horen zeggen,ma kan het u nie bevestigen)
Herspuiten zeker,daar hebben ze carrosiers voor denk ik,en ook werkplaatsen,een speciale folie er over doen zou goedkoper zijn ze,zoiets dade niet ziet,en als ze er op spuiten kunde dat er dan vanaf halen en nieuw op doen,graffitie van glas is tamelijk makelijk te verwijderen
Moet te doen zijn,als ik me nie vergis bestaat dit echt zo'n speciale folie,tzal dan enkel effe duren om da te verwijderenyannickvw schreef:Die folie is wel een goed idee, had ik nog ni aan gedacht. Maar ja, daar zijn natuurlijk ook nadelen aan verbonden...en praktisch haalbaar...
Tis een spelletje da nooit zal stoppen ze

Ik zat vandaag op de trein naar oostende,en ik verschier er van hoeveel graffitie die je ziet op de kasten langs het spoor en onder bruggen,ik versta mij er nie aan dat nooit iemand iets ziet dat dit gebeurd
Niemand durft nog iets zeggen he, schrik voor ook slaag te krijgen.
En't gebeurt natuurlijk grotendeels 's nachts.
Van mijn part: mooi strafje als ze gepakt zijn: hun eigen huis, auto, bezittingen,... volspuiten als straf. En natuurlijk een paar honderden uren grafitti verwijderen op de treinen. Desnoods paar jaren lang...

Van mijn part: mooi strafje als ze gepakt zijn: hun eigen huis, auto, bezittingen,... volspuiten als straf. En natuurlijk een paar honderden uren grafitti verwijderen op de treinen. Desnoods paar jaren lang...