ik was blij toen ze hier in leuven de MS86 door gemoderniseerde klassiekjes vervangen hebbenJonathan schreef:en ook de MS 86 zou al lang moeten beschermd zijn in het westen van ons land.

Blijkbaar nog iemand die het oudere materiaal liever heeft dan het nieuwe.Jonathan schreef:Maar aan de andere kant, zolangs het maar oud materieel is, is het goed voor mij. alleen vindt ik dat die MS 75 en die MS 86 een schoon uitzicht hebben dat past bij mij.
Jonathan,Jonathan schreef:Ik had het wel over het westen van het land, om het in NMBS termen te zeggen: alles wat ten westen licht van lijn 12, lijn 25, lijn 124 en lijn 130a. bij mijn weten licht Leuven aan het oosten van die lijen.
Maar aan de andere kant, zolangs het maar oud materieel is, is het goed voor mij. alleen vindt ik dat die MS 75 en die MS 86 een schoon uitzicht hebben dat past bij mij.
En dat nieuw materieel heeft oneindig veel nadelen. Weet jij hoeveel discussies mijn pa al heeft overgehouden aan die door de passagiers verstelbare airco heeft overgehouden? Ook oneindig veel!
En het nieuw materieel heeft nog veel meer nadelen, ik zeg het u.
Deze wordt met 2 sprinters gedaan en rijdt naar Essen. In het weekend rijdt die met AM75.SIMPY.be schreef:de ICT naar De Panne wordt met Sprinters gedaan,.
Dit stuk rijdt met 2 AM75 en in Kortrijk wordt nog een gedeelte De Panne-Charleroi toegevoegd.SIMPY.be schreef: blijkbaar wordt de ICT Charleroi - Kortrijk - Blankeberge met varkensneuzen verzekerd.
ik weet niet of het zomaar kan, de MS 96 moet ook nog 160 kunnen rijden en met 40 ton extra kan dat misschien wel eens moeilijk wordenThomSten schreef:Wel een iets duurdere oplossing, maar wel haalbaar.
Bestel tussenrijtuigen (2e klasse) en voeg ze ertussen net als bij de Breaks.
Ook qua vermogen en zo kan dit.