zijdelingse aanrijding

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Vandaag hebben ze de twee beschadigde M6-rijtuigen wat verplaatst in de bundel! :wink: Ze staan nu niet meer achter het gebouw "Brugge 900 meter", ter hoogte van de aansluiting naar Bombardier, maar iets dichter naar het reizigersstation op, ter hoogte van het inrijsein van L50a! :wink:

Ik ben vrij zeker dat het om de beschadigde exemplaren gaat, want op de zijkant waren er meerdere krassen te zien! :wink:

Btw, op het aansluitspoor van Bombardier stond er ook een gloednieuw M-rijtuig klaar om geleverd te worden!
NV

Bericht door NV »

Btw, op het aansluitspoor van Bombardier stond er ook een gloednieuw M-rijtuig klaar om geleverd te worden!

Idd :D
Bart

Bericht door Bart »

Mechanik schreef:
Mechanik schreef:
Mechanik schreef:
gij, gij moest op de seinen letten , zekers daar in FR :twisted:
Eigenlijk heb je gelijk :D .
Ik had wel één voordeel, ik was met een MS96 onderweg, en die registreerd het wel dat ge ne groene hebt gekregen. Dus daar kon al minder discussie rond ontstaan 8)
't Seinerke

Bericht door 't Seinerke »

Deze nacht 13 op 14 vertrekken de M6'en eindelijk richting de centrale werkplaats in Mechelen. Ter info, het ongeval gebeurde op 15/09/06, reken & tel...

E 16019, Brugge - Muizen-Goederen.
Voorzien vertrek 23.45H
Voorziene aankomst 05.35H :shock: :lol:

HLE 2318 + 2 gehavende M6'en + 2 I11'en.

Max. 20km/h in de doorgaande hoofdsporen,
max. 05km/h in de wissels.

Enjoy the ride TB ! :twisted:
nicken

Bericht door nicken »

't Seinerke schreef:Deze nacht 13 op 14 vertrekken de M6'en eindelijk richting de centrale werkplaats in Mechelen. Ter info, het ongeval gebeurde op 15/09/06, reken & tel...

E 16019, Brugge - Muizen-Goederen.
Voorzien vertrek 23.45H
Voorziene aankomst 05.35H :shock: :lol:

HLE 2318 + 2 gehavende M6'en + 2 I11'en.

Max. 20km/h in de doorgaande hoofdsporen,
max. 05km/h in de wissels.

Enjoy the ride TB ! :twisted:
Nu pas :!: Ja dadde
ze moesten wachten op de centjes van de vezekeringen zeker,of wachten of ze genoeg winst hadden gemaakt om ze te kunnen herstelen,kzal d'r nie ver naast slaan denk ik :shock: :lol:
Beesty

Bericht door Beesty »

Ofwel wachten tot ze het spoorwegennet eens een ganse nacht vrij hadden om ter plekke te raken zonder grote chaos te creeren :lol:
260689

Bericht door 260689 »

amai ma welk machien gaan ze da rijden en dan nog op L50A
mja snachts ist minste verkeer dusja waarom ook niet he
nicken

Bericht door nicken »

Beesty schreef:Ofwel wachten tot ze het spoorwegennet eens een ganse nacht vrij hadden om ter plekke te raken zonder grote chaos te creeren :lol:
Neem het van mij aan,dit geeft met centen te maken :lol:
veel opbrengen,en heel weinig investeren
't Seinerke

En de M6'kes waren al serieus aan het roesten ! :?
nicken

Bericht door nicken »

't Seinerke schreef:En de M6'kes waren al serieus aan het roesten ! :?
Tja :shock:
Trainspotterke

Ik had vorige week al gemerkt dat ze niet langer meer op een kopspoor in de bundel stonden en dat er twee I11-rijtuigen aan geplakt waren! :wink:
't Seinerke

Goh,
ze hebben ze - die M6'kes - al "overal" in Brugge-Vorming wel eens gezet. Stonden ze eerst in bundel B, dan naar bundel A, dan terug bundel B, dan eens naar Bombardier, terug bundel A, djeezes... :roll:
Blij dat we er vanaf zijn ! 8)
nicken

Bericht door nicken »

't Seinerke schreef:Goh,
ze hebben ze - die M6'kes - al "overal" in Brugge-Vorming wel eens gezet. Stonden ze eerst in bundel B, dan naar bundel A, dan terug bundel B, dan eens naar Bombardier, terug bundel A, djeezes... :roll:
Leuk zeg :D
Trainspotterke

't Seinerke schreef:Goh,
Ja, nu je het zegt, heb die ook al overal zien staan! :D
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

zijn die 2 I11ven ook kapot ofzo?
Of is dat voor de remmen (kan zijn dat de remmen van M6 afgezonderd zijn, ik weet niet hoe ze zo een wrakvervoer regelen).
Plaats reactie