Een allegaartje van HLE 21/27 met M6 en M5 rijtuigen, waarschijnlijk piekuurtreinen tussen Gent en Genk. 1 Break, wellicht met bestemming landen, voor zover ik de lijn ken en de treinen die erop rijden.
Kwaliteit is niet altijd je dat, sblijkbaar niet makkelijk als het zo wa donker is, om met een relatief grote sluitertijd een trein, gezoomd scherp te nemen.
Kwaliteit is niet altijd je dat, sblijkbaar niet makkelijk als het zo wa donker is, om met een relatief grote sluitertijd een trein, gezoomd scherp te nemen.
maar dat maakt bij mijn toestel blijkbaar niet zo veel uit,
Het probleem is voornamelijk dat ik mijn brandpuntsafstand slechts tot aan 2.5 krijg, en ik zou mss iets nodig hebben van mss 1 ofzo? alhoewel ik de indruk had dat het nu ook niet zoveel uitmaakte, 4.8 of 2.5 (de enige presets die ik kan kiezen voor mijn F).
Snellere sluitertijd nemen ging echt wel zwaar ten koste van lichtintensiteit van de foto, en dat kon ik me bij die weersomstandigheden echt wel niet permitteren.
Bedankt ook aan de boer die me in eerste instantie als een zelfmoordpatiënt zag maar me vriendelijk de toestemming gaf in zijn Bierbeekse vlasveld te spotten.