Hier in Loppem is het zonet beginnen sneeuwen en het blijft hier ook liggen!

Allee tof,kwoon nochtans 5 kilometer van u in st-andries en hier ligt er nadaTrainspotterke schreef:Beter laat dan nooit, maar de eerste sneeuw van deze winter is zonet gearriveerd in België!![]()
Hier in Loppem is het zonet beginnen sneeuwen en het blijft hier ook liggen!De straten zien er ondertussen al wat witjes uit!
Vorig jaar heeft het gesneeuwd in mei, en hadden we 15 later een hittegolf in juni.nicken schreef:Allee tof,kwoon nochtans 5 kilometer van u in st-andries en hier ligt er nadaTrainspotterke schreef:Beter laat dan nooit, maar de eerste sneeuw van deze winter is zonet gearriveerd in België!![]()
Hier in Loppem is het zonet beginnen sneeuwen en het blijft hier ook liggen!De straten zien er ondertussen al wat witjes uit!
![]()
Ik wil een sneeuwballen gevecht houden,waar is de tijd dat het meer sneeuwde
ik herinner me het nog goed,zat gans het weekend in de vuurtorenwijk toen voor de motorraces,en da had ik nog nooit meegemaakt,bakken heet vint,machienen die veel te warm kregenJonathan schreef:Vorig jaar heeft het gesneeuwd in mei, en hadden we 15 later een hittegolf in juni.nicken schreef:Allee tof,kwoon nochtans 5 kilometer van u in st-andries en hier ligt er nadaTrainspotterke schreef:Beter laat dan nooit, maar de eerste sneeuw van deze winter is zonet gearriveerd in België!![]()
![]()
Ik wil een sneeuwballen gevecht houden,waar is de tijd dat het meer sneeuwde
Beetje denken aan de recreatie ook é... Cocaplantjes, slaapbollen of een marihuanaplantje.... Hetgeen je zelf doet (kweekt), doe je beter!! Vraag het maar aan Gamma....nicken schreef:en wa gaat er in plantenGregske schreef:Ik hoop op droog weer, dan kan ik ten minste doorwerken in de tuinaanleg![]()
vast plantjes,buxus
Of mss kunnen we het vragen aan Roger ookpaljas schreef:Beetje denken aan de recreatie ook é... Cocaplantjes, slaapbollen of een marihuanaplantje.... Hetgeen je zelf doet (kweekt), doe je beter!! Vraag het maar aan Gamma....