Aangezien ik vandaag test had, kon ik ook niet op mijn PC (allez, kunnen wel, maar dat zou gewoon dom geweest zijn). Vandaar dus nu ook een dagje telaat: een dikke proficiat.sncf-sncb schreef:Ietsjes te laat, maar nog welgemeend:
Gefeliciteerd met het 29 jarig bestaan!
(Ik kon gister amper achter computer kruipen, met zoveel huiswerk!)
Er is er weer ééntje jarig .. , deel II
Ah, ben een gans jaar jarig hégroentje schreef:Aangezien ik vandaag test had, kon ik ook niet op mijn PC (allez, kunnen wel, maar dat zou gewoon dom geweest zijn). Vandaar dus nu ook een dagje telaat: een dikke proficiat.sncf-sncb schreef:Ietsjes te laat, maar nog welgemeend:
Gefeliciteerd met het 29 jarig bestaan!
(Ik kon gister amper achter computer kruipen, met zoveel huiswerk!)

The year after..
Vandaag ben ik 19 geworden !
Voor eerst sinds lang valt mijn verjaardag dus niet in de examens, maar die staan wel in januari voor de deur..
Maar goed, als nog andere mensen buiten mij gelukkige verjaardag gewenst willen worden kan dat dus in dit topic. Of anders moeten we er specifiek één aanmaken..

Voor eerst sinds lang valt mijn verjaardag dus niet in de examens, maar die staan wel in januari voor de deur..

Maar goed, als nog andere mensen buiten mij gelukkige verjaardag gewenst willen worden kan dat dus in dit topic. Of anders moeten we er specifiek één aanmaken..

- Dieselfreak
Ik ben bijna 25, en ben er nog steeds niet rouwig om dat mijn leeftijd ieder jaar met een cijfer toeneemt, zou nog steeds ieder jaar liever twee jaar ouder worden. Velen hebben dit gevoel zolang ze minder dan 20 zijn, maar eens ze de twintig gepasseerd zijn willen de meesten geen dag ouder worden of zouden zelfs ieder jaar een jaar jonger willen worden, is mijn persoonlijke ervaring.SExyBAck schreef:Jaja, 'k heb het ook weer zitten. 29 geworden vandaag! Da spel blijft mij precies achtervolgen...![]()
![]()
![]()
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Re: Er is er weer ééntje jarig .. , deel II
Vorige week (8 dec) 20 geworden, jaja, we beginnen oud te worden
En alweer blaast een bekende de kaarsjes uit. De gelukkige vandaag is niemand anders dan mod Steven.
En met 33 kaarsjes gaat hij serieus moeten blazen
GEPROFICILITEERD!
BDJ
En met 33 kaarsjes gaat hij serieus moeten blazen

GEPROFICILITEERD!

BDJ
subtielMIVB-reiziger schreef:Dik gefeliciteerd! (en een dag voor mij nog wel)

En we gaan gewoon door
Vandaag blaast MIVB-reiziger 20 kaarsjes uit!!!
GEFELIPROFICIEERDE verjaardag!
En maak er een prachtige dag van, ondanks de examens.
BDJ

Vandaag blaast MIVB-reiziger 20 kaarsjes uit!!!
GEFELIPROFICIEERDE verjaardag!

En maak er een prachtige dag van, ondanks de examens.
BDJ