De eerste sneeuw!

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

In Loppem deze morgen ontwaakt onder een fijn laagje sneeuw van ongeveer één centimeter! :P

Ik weet het, het is niet veel, maar tegenwoordig moeten we toch al met IETS content zijn, hé! :roll: :evil:

Het valt me wel op dat de kust de laatste jaren veel sneeuw krijgt!
Vorig winter lag er eind december 30 cm sneeuw op het strand van De Panne! :shock: Het jaar daarvoor lag er daar dacht ik ook iets van 5 à 10 centimeter rond de jaarwisseling!

Hopelijk brengt februari of begin maart wat meer soelaas! :? De winter van twee jaar geleden bracht ons nog veel sneeuw, vorig jaar niets, dus ik begin echt wel gefrustreerd te raken! :?

Vanaf vrijdag (weeral) zachter... :roll: :evil:
nicken

Bericht door nicken »

Trainspotterke schreef:In Loppem deze morgen ontwaakt onder een fijn laagje sneeuw van ongeveer één centimeter! :P

Ik weet het, het is niet veel, maar tegenwoordig moeten we toch al met IETS content zijn, hé! :roll: :evil:

Vorig winter lag er eind december 30 cm sneeuw op het strand van De Panne! :shock: Het jaar daarvoor lag er daar dacht ik ook iets van 5 à 10 centimeter rond de jaarwisseling!

Hopelijk brengt februari of begin maart wat meer soelaas! :? De winter van twee jaar geleden bracht ons nog veel sneeuw, vorig jaar niets, dus ik begin echt wel gefrustreerd te raken! :?

Waar is de tijd dat we op damse vaart zaten en op de Brugse reien konden schaatsen,tis nu al zo'n 10 jaar geleden,amuseerde ik mij toen rot :cry:
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Over een paar jaar zalt volgens mij met de sneeuw gedaan zijn :(
nicken

Bericht door nicken »

trainfreak schreef:Over een paar jaar zalt volgens mij met de sneeuw gedaan zijn :(
Tzullen dan mss palmbomen zijn,wie weet ... :roll:
260689

Bericht door 260689 »

me schone blote jongensbody's :oops: :oops: 8)
Trainspotterke

nicken schreef:
Trainspotterke schreef:In Loppem deze morgen ontwaakt onder een fijn laagje sneeuw van ongeveer één centimeter! :P

Waar is de tijd dat we op damse vaart zaten en op de Brugse reien konden schaatsen,tis nu al zo'n 10 jaar geleden,amuseerde ik mij toen rot :cry:
Overlaatst hebben ze tussen Damme en Hoeke nog een bruggetje helemaal vernieuwd zodat de schaatsers eronder door zouden kunnen! :P
Tjah, als je zwemt, moet die brug niet zo hoog zijn, ze! :lol:
Tim

Bericht door Tim »

Van mij moet het hier niet sneeuwen.

Binnen 2 weken zit ik in de sneeuw in het Harzgebergte :D
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Ijskoud hier, t fietsen is geen pretje! Waar blijft den sneeuw? :evil:
Beesty

Bericht door Beesty »

Hier is ze aant smelten gelijk sneeuw voor de zon :D
Trainspotterke

Tim schreef:Van mij moet het hier niet sneeuwen.

Binnen 2 weken zit ik in de sneeuw in het Harzgebergte :D
Pfff, lacht nog een beetje met een mens zijn miserie! :P

Maar morgenochtend zullen we waarschijnlijk met een mooi sneeuwtapijt ontwaken! :D Jammer dat er direct regen na moet komen en warmere temperaturen! :evil:

Maar voor de moment is het nog lekker koud en is de temperatuur hier in Loppem rond 20u toch al onder de -2° gedaald! 8)
5307

Bericht door 5307 »

260689 schreef:me schone blote jongensbody's :oops: :oops: 8)

hmmmmm, nee danku :wink:
Bert

Bericht door Bert »

Enkele sfeerbeelden uit Oostende!
Bijlagen
IMG_4921.jpg
IMG_4921.jpg (50.26 KiB) 4673 keer bekeken
IMG_4922.jpg
IMG_4922.jpg (75.51 KiB) 4673 keer bekeken
IMG_4924.jpg
IMG_4924.jpg (47.66 KiB) 4674 keer bekeken
Trainspotterke

Amai, schoon winterbeelden! :D
Bert

Bericht door Bert »

Vervolg
Bijlagen
IMG_4925.jpg
IMG_4925.jpg (57.11 KiB) 4665 keer bekeken
IMG_4931.jpg
IMG_4931.jpg (116.72 KiB) 4665 keer bekeken
Voor diegene die Oostende een beetje kennen zullen wel weten waar ik mij van maandag tot vrijdag bevind.<br />Gisteren genomen rond 17 uur
Voor diegene die Oostende een beetje kennen zullen wel weten waar ik mij van maandag tot vrijdag bevind.
Gisteren genomen rond 17 uur
IMG_4946.jpg (129.76 KiB) 4665 keer bekeken
Trainspotterke

Het station van Aalter lag er vandaag ook nog witjes bij! :wink:
Plaats reactie