CFL Breaks

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Dietrich

CFL Breaks

Bericht door Dietrich »

Gisteren tweemaal de trein genomen op de IC van Poperinge/Kortrijk naar Sint-Niklaas (en terug). De eerste Break in deze reeks was voorzien van CFL-logo's...

Enig idee wat hiervoor de reden is? Ik dacht dat er inderdaad Breaks verhuurd waren aan CFL (of iets in die aard) maar ik wist niet dat deze ook ingezet werden in Vlaanderen?
Wover

Bericht door Wover »

Deze zijn niet meer verhuurd aan CFL, maar de bestikkering is (nog) niet vervangen. Ze rijden dus in de gewone Belgische dienstregeling rond ;)
Steven

Bericht door Steven »

werden vroeger gebruikt op ic naar luxemburg, maar dat is ondertussen al een paar jaar ms96 en deels M6
enrico

Bericht door enrico »

zondag deed deze de dienst Gent-Dendermonde
hier is de foto:
Bijlagen
325 Wetteren 20.01.07.JPG
325 Wetteren 20.01.07.JPG (191.25 KiB) 6019 keer bekeken
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

En Vrijdag heeft ze me nog naar Poperinge gebracht :)
Kherken die Failveley panto
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Steven schreef:werden vroeger gebruikt op ic naar luxemburg, maar dat is ondertussen al een paar jaar ms96
Die begin je meer en meer op de IC E te zien, op zondag 14/01/07 en op zondag 21/01/07 was de laatste Deense Neus van de 1514 een MS 96 uit Stockem.
Bert

Bericht door Bert »

Er rijden twee zo een breaks rond: de 325 en 326. :wink:

Hier zijn we er ook al over bezig geweest: http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?t=1621&start=0 :wink:
260689

Bericht door 260689 »

de 519 zat vorige week ook al op de IC-E verbinding
en een jaar terug zijn er zo 4 stellen in vlaanderen geweest om de IC-G te rijden
Duikbril AM86

Bericht door Duikbril AM86 »

enrico schreef:zondag deed deze de dienst Gent-Dendermonde
hier is de foto:
Nen prachtige Break en nog zonder graffitie! :D
Elgar

Bericht door Elgar »

Duikbril AM86 schreef:
enrico schreef:zondag deed deze de dienst Gent-Dendermonde
hier is de foto:
Nen prachtige Break en nog zonder graffitie! :D
Ja, maar de 325 heeft wel witte plekken ten gevolge van het weghalen van de graffitti. :?
Maar die kan je niet zien op de foto, waarschijnlijk aan de andere kant van het motortstel.
Duikbril AM86

Bericht door Duikbril AM86 »

Echt verschrikkelijk die graffitieplaag bij de Breaks, zo een prachtige treinen als die juist gewassen zijn en dan die stomme graffitie erop.
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Vandaag anderhalf uur in middestatie van Antwerpen gespot, helaas geen CFL Break! :P
Die panto's van die dingen zijn mooi! :D
bobby

Bericht door bobby »

Wover schreef:Deze zijn niet meer verhuurd aan CFL, maar de bestikkering is (nog) niet vervangen. Ze rijden dus in de gewone Belgische dienstregeling rond ;)
ik denk dat deze EIGENDOM zijn van CFL, terwijl alle andere breaks eigendom zijn van de leasing firma, en niet van NMBS.

deze 2 CFL's staan ter beschikking van NMBS als tussenkomst van CFL in de uitbating van de dienst Brussel Luxemburg (door NMBS)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Geen waar...

Bovendien zijn alle breaks al terug eigendom van de NMBS!

Dat sale-and lease back princiepe is enkel nog geldig op de I11 en MS96...

Daar ben ik toch zeker van overtuigd.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

SIMPY.be schreef:Geen waar...

Bovendien zijn alle breaks al terug eigendom van de NMBS!

Dat sale-and lease back princiepe is enkel nog geldig op de I11 en MS96...

Daar ben ik toch zeker van overtuigd.
Op de M4 staat nogtans: Leasing from Eurorail...
Plaats reactie