En nu we toch bezig zijn , toevallig niemand op dit forum uit de streek van Lichtervelde met een mooie foto van de twee L- en twee IR-treinen in het station daar?
Voor degene die al foto's gepost hebben: stapte er wat volk op die treinen?
Ruben schreef:En nu we toch bezig zijn , toevallig niemand op dit forum uit de streek van Lichtervelde met een mooie foto van de twee L- en twee IR-treinen in het station daar?
Morgen als het redelijk weer is zal ik tot daar fietsen en terwijl nog eens doorrijden tot aan het voorlopige perron (als ik er tenminste kan bij geraken van het volk )
Ruben schreef:En nu we toch bezig zijn , toevallig niemand op dit forum uit de streek van Lichtervelde met een mooie foto van de twee L- en twee IR-treinen in het station daar?
Morgen als het redelijk weer is zal ik tot daar fietsen en terwijl nog eens doorrijden tot aan het voorlopige perron (als ik er tenminste kan bij geraken van het volk )
De Lille-Flanders diensten waren ook M6 met 21/27. De L-trein naar Zeebrugge-Strand werd gedaan door de 229. De M6 reden niet door naar Zeebrugge-Strand, zoals normaal het Klassiekske doet.