WK Cyclo-Cross 2007 te Hooglede-Gits

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
nicken

Bericht door nicken »

Wat een wedstrijd,ik heb zonet gekeken
zo'n stuntschow is voor herhaling vatbaar :lol:
diene quad tegen da stuk plastic : vervolg wellens en nys tegen dek
daar is het laatste woord nog niet over gezegd vrees ik :D
Dan die omheining met die mensen naar beneden Afbeelding Afbeelding Afbeelding bron : http://www.vrtnieuws.net
Patrick

Bericht door Patrick »

Ruben schreef:...

Voor degene die al foto's gepost hebben: stapte er wat volk op die treinen?
'k Zou het niet kunnen zeggen, want zaterdag moest ik om 15.45 de IC L naar het verre Westen nemen. Op dat moment vertrok dus ook de IC naar Oostende.
Patrick

Bericht door Patrick »

@ Locomotief 5175: was jij dat met jouw mutske op spoor 2 toen ik mijn foto's nam?
nicken

Bericht door nicken »

en paljas zijde geweest :?: :lol:
Bert

Bericht door Bert »

Patrick schreef:

'k Zou het niet kunnen zeggen, want zaterdag moest ik om 15.45 de IC L naar het verre Westen nemen. Op dat moment vertrok dus ook de IC naar Oostende.
Vandaag zat er toch redelijk wat volk op die treinen.
nicken

Bericht door nicken »

Bert schreef:
Patrick schreef:

Vandaag zat er toch redelijk wat volk op die treinen.
Ja het waren M6 rijtuigen heb ik gezien op tv,ook heb ik volk met omheining zien tegen dek gaan voor wellens zijn neus op de kijkbak :lol:
nicken

Bericht door nicken »

Hier kan je het voorloppige beeldmateriaal zien van de valpartijen,het volk gaat letterlijk plat voor welens :lol: :D Afbeelding Afbeelding de beelden:

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml
Bert

Bericht door Bert »

Op http://www.treinfoto2000.be/ kan je ook beelden zien van het voorlopige perron en treinen.
Patrick

Bericht door Patrick »

Bert schreef:Op http://www.treinfoto2000.be/ kan je ook beelden zien van het voorlopige perron en treinen.
Een perron met zandzakjes :D
Het bord "WK Hooglede-Gits" zal een verzamelobject worden! (Bij de NMBS :wink: )
Locomotief 5175

Bericht door Locomotief 5175 »

Patrick, Ja ik droeg een blauw mustke gisteren in station kortrijk. En ik heb bijna alle treinen een foto gemaakt. Het was gisteren een bijzondere dag en goed weder. Punt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Patrick

Bericht door Patrick »

Locomotief 5175 schreef:Patrick, Ja ik droeg een blauw mustke gisteren in station kortrijk. En ik heb bijna alle treinen een foto gemaakt. Het was gisteren een bijzondere dag en goed weder. Punt.
Ik dacht nog, 't is misschien iemand van 't forum. 'k Heb dus juist gedacht :D
Patrick

Bericht door Patrick »

De nadruk in dit krantenartikel ligt nogal op Afbeelding me dunkt :shock:
Modder, sfeer en massaal veel volk

Supporters toveren parcours om in bruisende festivalweide

Hooglede/Gits - Biertenten en een spannende koers. Meer hadden 40.000 uitzinnige supporters niet nodig. Een immense massa vond gisteren de weg naar het wereldkampioenschap veldrijden, en dat zal Hooglede-Gits geweten hebben.

Zondag verzamelden duizenden bont uitgedoste gezelschappen in de groene graszoden van Gits. Dat gras veranderde al snel in één bruine brij met duizenden gekleurde figuren. Drie-, vier-, vijfdubbele rijen aan beide kanten langs het drie kilometer lange parcours. De Zwitserse koeienbellen loeiden luid en de Vlaamse leeuw wapperde dapper, maar het waren de duizenden Belgische kelen die finaal Erwin Vervecken naar de overwinning schreeuwden.

Reden genoeg voor de vele biertenten om het feestgedruis definitief in te zetten. Al hadden die niet veel reden nodig, al van 's morgens vroeg konden de vele supporters er terecht voor een stevige meezinger en de nodige portie gerstenat. Dat de sfeer er van bij het begin goed inzat, mag dan ook niet tot verbazing stemmen. Een indrukwekkende menigte en een broeierige sfeer. Kortom een indrukwekkend wereldkampioenschap.

Arne Vansteenkiste 29/01/2007
Bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =GRO17I900
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Eén ding is zeker, ze hebben die M6-rijtuigen achteraf een goeie schoonmaakbeurt mogen geven! :P Vooral in de eersteklasserijtuigen was het tapijt herschapen in een vod vol modder.

Hier nog twee foto's van de versterkte treinen. De eerste is wat wazig omdat er gewoonweg niet genoeg licht meer was! :wink:
Bijlagen
De 2144 staat klaar in het station van Brugge om een L-trein naar Kortrijk te slepen op zondagavond.
De 2144 staat klaar in het station van Brugge om een L-trein naar Kortrijk te slepen op zondagavond.
b.jpg (195.98 KiB) 4860 keer bekeken
De 27xx onder een dreigende hemel met een IC-trein Oostende - Kortrijk in de bocht van Loppem.
De 27xx onder een dreigende hemel met een IC-trein Oostende - Kortrijk in de bocht van Loppem.
a.jpg (178.79 KiB) 4860 keer bekeken
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

SIMPY.be schreef:Bij mijn weten moeten reizigers van A'pen niet overstappen, en wordt het stel uit Oostende gekoppeld, en wordt er kopgemaakt.
De keren dat de IC Oostende - Kortrijk doorrijdt naar Lille-Flandres (4 maal per dag), wordt er vanuit Antwerpen niet doorgereden naar Lille-Flandres, dus wordt er ook niet gekoppeld! :wink: Die IC-treinen uit Antwerpen die beperkt zijn tot Kortrijk bestaan dan uit m4-rijtuigen i.p.v. AM96. :wink:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Niet altijd... denk ik
Maar bon, dat ter zijde natuurlijk
Plaats reactie