Het tijdelijk station van WK Hooglede-Gits

Fototje getrokken vanuit de ICtrein naar Oostende (was ik blij dat ik al in Roeselare was opgestapt

In Oostende hadden ze goed gekuist, hoor. De M6 op de 814 blikten als nieuw. Gelukkig ben ik maar tot Brugge geweest (en dan naar Nijvel)Concurrent schreef:Ik zat ook in een van die M6'rs en voor zekerheid ook in eerste klas,maar toen ik in die eerste klasse wagen aankwam zat die ook al bomvol![]()
Enfin het was wel leuk, maar een beetje meer verharding , net achter het perron(zodat we tenminste onze schoenen eens goed konden uitstampen , zou niet slecht geweest zijn![]()
En voor het kuispersoneel, innige deelneming met het kuisen
Idd was enkelsporig perron.
Voor hetzelfde geld waren het andere M6-rijtuigen dan die die dienst gedaan hebben tussen Brugge en Kortrijk dit weekend, hé!Jonathan schreef:In Oostende hadden ze goed gekuist, hoor. De M6 op de 814 blikten als nieuw. Gelukkig ben ik maar tot Brugge geweest (en dan naar Nijvel)Concurrent schreef:Ik zat ook in een van die M6'rs en voor zekerheid ook in eerste klas,maar toen ik in die eerste klasse wagen aankwam zat die ook al bomvol![]()
Enfin het was wel leuk, maar een beetje meer verharding , net achter het perron(zodat we tenminste onze schoenen eens goed konden uitstampen , zou niet slecht geweest zijn![]()
En voor het kuispersoneel, innige deelneming met het kuisen
Idd was enkelsporig perron.