Wover schreef:Ach ik heb geen zin in eindeloze discussies met fanboys van het één of het ander. Ik ben absoluut geen fan van geen van beide...
En over MacOS: daar ben je VERPLICHT een Apple te kopen, anders loopt het fout. Windows is compatibel met elk x86 systeem, dat kan je van Linux ook niet zeggen.
En je moet niet beweren dat ik niet geprobeerd heb om Linux eens als allround OS te gebruiken.
Ik heb Fedora, Mandriva, Redhat, Suse gebruikt, en geen enkele kon mij bekoren.
- Geen mediacenterachtige toestanden, wat ik toch graag heb als ik mijn pc als mediacenter gebruik
- Geen support voor de tv out van mijn grafische kaart (wat absoluut geen exotische is, een Radeon 9220)
En de grote shitload aan distro's maakt het voor de gewone mens ook niet makkelijker. RPM is van Redhat, maar omdat het opensource is maakt iedereen het voor zijn distro na, maar dat werkt dan niet, waardoor je RPM's moet zoeken voor je eigen distro en ga zomaar door.
Maar nu ben ik toch bezig met een discussie

T'is ieder z'n keus hè wat hij gebruikt
ik heb ook windows xp staan,maar das voor m'n vriendin
die studeert verpleegkundige,dus geeft die weinig tijd om iets anders te leren,alloewel ze doet moeite hoor
en ze klinkt positief
Maar het is wel het ideale moment om iedereen duidelijk dat er alternatieven bestaan voor windows en ook voor office
want zeg nu zelf,hoeveel hebben er geen illegale windows en office,ik kan m'n kennissenkring die illegale versies gebruiken zeker nie op mijn 10 vingers tellen
Twordt mss eens tijd dat micosoft wa meer concurrentie krijgt,en da is ook letterlijk aan het gebeuren
ook linux en mac worden steeds populairder
kijk maar eens op hoeveel windowspc's je dagdaags firefox tegenkomt : gewoonweg overal hè
en da is in het begin van het eind van wat ooit z'n eigen rijk was
Google is ook niet voor niks de grootste concurrent van micosoft,en google steunt de openbronwereld,en ik heb respect voor de mensen die gratis iets ter beschinking stellen voor de maatschappij
niet iedere belg fraudeert en is rijk hè,mensen die het fincieel iets minder hebben kunnen er ook maar beter van worden