MSTS Screens

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Dat is op ne japanse route :x

http://www.borirail.be, hier kan je L96-L97-98 downloaden (in de oude tijd) tussen Braine le comte en Quevy en Sint-Ghislain en Quivrain.

en L25-27 is er ook nog appart hé, maar nog niet met de updates van snelheden enzo.

Groetjes,

Stijn
AM05_598

Bericht door AM05_598 »

Klopt ook op ee Japanse Route rij alleen standaard route's :D
Als er een was waar je alleen treinen voor nodig had dan zou ik hem zeker berijden en downloaden :D

En weer een paar screens :

AM66 Vertrekt uit Washington :
Afbeelding Toen we uit washington weg gingen bleek er dat een bovenleiding kapot was en daar stonden we toen :
Afbeelding
En toen kwam er een Reeks 77 die ons gelukkig kwam op halen helaas geen screen : Vertraging : 1 uur en 10 min :lol:
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Normaal gezien heb je voor ne route geen extra treinen nodig, enkel voor de activiteiten, maar die kan je verwijderen, gewoon de mappen activity's leegmaken, services leegmaken en traffic leegmaken...

dan krijgde geen meldingen meer...

P.S. Snap je nu waarom ik die cabinefoto's altijd nodig heb :wink:
Kheb juist eentje gemaakt voor de HLE 15 :D
AM05_598

Bericht door AM05_598 »

Maar ja soms heb je ook X-Tracks nodig en progjes nodig voor dat de route kan werken

PS wat heb ik noig dan voor de Route Antwerpen-Brussel ?
Wover

Bericht door Wover »

Enkel X-tracks normaal :)
AM05_598

Bericht door AM05_598 »

Welke versie en waar is ie te downloaden ?
Wover

Bericht door Wover »

Alles is op http://www.mstrainstop.com te vinden, daar bij downloads > microsoft train simulator > tools de nieuwst vindbare versie downloaden.

Na het installeren van X-Tracks, installeer je dan de route, en daarna ga je naar de map Train Simulator/ROUTES/belgie3 en daar klik je op installme.bat. Als dat afgelopen is moet het normaal werken, dan ga je enkel de eerste keer als je rijdt lang moeten wachten ("Generating terrain buffer").
AM05_598

Bericht door AM05_598 »

Hoe lang moet je dan wahten ?
Wover

Bericht door Wover »

Bij het "generating terrain buffers" zal het een minuutje zijn, bij de installme.bat 1-2 minuutjes.
AM05_598

Bericht door AM05_598 »

ow dat is niet lang dan :P
AM05_598

Bericht door AM05_598 »

Heb ik deze nodig

Xtracks for Users: Installer

http://www.mstrainstop.com/modules.php? ... oad&cid=54
Wover

Bericht door Wover »

Ik vind dat lang, maar bij mij moet alles altijd binnen de 10 seconden klaar zijn of ik zet het af :lol: .

En ik ben niet alleen hoor. Uit een onderzoek bij internetgebruikers is gebleken dat wanneer een website er langer dan 3 seconden over doet om te laden, een meerderheid de website gewoon afsluit.
AM05_598

Bericht door AM05_598 »

:lol:

Maar is die versie goed ?
Wover

Bericht door Wover »

" Xtracks for Users: Installer"

Dat is de juiste ja ;)
AM05_598

Bericht door AM05_598 »

Nu maar hopen dat het goed gaat...
Plaats reactie