Vorig weekend (za of zo-avond) heeft de 5531 in Brugge-goederen een last komen afzetten (plus 800 min vertraging). Daarna los terug naar Hasselt dacht ik.
't Seinerke schreef:Vorig weekend (za of zo-avond) heeft de 5531 in Brugge-goederen een last komen afzetten (plus 800 min vertraging). Daarna los terug naar Hasselt dacht ik.
't Seinerke schreef:Vorig weekend (za of zo-avond) heeft de 5531 in Brugge-goederen een last komen afzetten (plus 800 min vertraging). Daarna los terug naar Hasselt dacht ik.
een last, bedoel je daar goederenwagons mee ofzo? en 800 minuten, da's idd ook wel serieus wa
vanmiddag te 5540 (amai die zag er goed uit!) zien passeren te Oostkamp. Had een klein containertreintje aan z'n gat voor Muizen. Moest uiteindelijk naar Haaaasselt.
Dezemorgen zag ik ook nog een blauwe 55 in Herentals staan. Nadat ik dan aangekomen was in Geel kwam hij tegen volle snelheid voorbijgeraast . Iemand een idee naar waar die moest?
Wover schreef:Dezemorgen zag ik ook nog een blauwe 55 in Herentals staan. Nadat ik dan aangekomen was in Geel kwam hij tegen volle snelheid voorbijgeraast . Iemand een idee naar waar die moest?
Dat zal de 5540 dan wel geweest zijn die naar Hasselt reed?
Wover schreef:Dezemorgen zag ik ook nog een blauwe 55 in Herentals staan. Nadat ik dan aangekomen was in Geel kwam hij tegen volle snelheid voorbijgeraast . Iemand een idee naar waar die moest?
Dat zal de 5540 dan wel geweest zijn die naar Hasselt reed?
Hmm, weet/denk ik niet...
Wover zag de zijne 's morgens,
ik zag hem 's middags.