Omleiding wegens werken
Omleiding wegens werken
Hallo allemaal,
Vandaag werd al het verkeer dat normaal op lijn 50A rijd omgeleid via lijn 75. Ik heb dan maar post gevat in De Pinte. Hier een klein overzichtje...
Een cargo'tje met een BB36000
Vandaag werd al het verkeer dat normaal op lijn 50A rijd omgeleid via lijn 75. Ik heb dan maar post gevat in De Pinte. Hier een klein overzichtje...
Een cargo'tje met een BB36000
- Bijlagen
-
- De Pinte (36027) 10 februari 2007kl.jpg (108.99 KiB) 6400 keer bekeken
Erg leuk. Ook met die werken is het extra leuk in Brugge en omstreken. Ik ben zondag nog naar Oudenaarde geweest en in Lichtervelde kregen wij met IC C 840 voorrang om op de L 66 verder te rijden op IC A 540, die maar op het perron 2 moest wachten. Zalig was dat, die grote IC A met de vele reizigers, de grote 1355, de 12 wagons, en de grote lichten, moest voorrang verlenen aan de niet zo grote IC C, met de halfvolle rijtuigen, de 6 wagons, de 2142 en ik

vandaag fietsbanden opgepompt en toerke gaan doen per fiets langs de lijn 73 ... op mappy.com wat zitten uitzoeken om steeds dicht bij het spoor te blijven, foto's vanop diverse plaatsen gemaakt, t'was redelijk druk, ook enkele cargo's aangetroffen... Ziehier onder een selectie, de rest staat (zoals gewoonlijk) op mijn site
De normale trein op deze lijn, De Panne - Schaarbeek
en deze zijn de gasten van de week ...
Op een bepaald moment reden de treinen op beide sporen in zelfde richting (Tielt) Hier is de Knokke/B'Berge een cargo trein aan het voorbij gaan...
Grammene brug, altijd mooi
En deze was ook wel leuk

De normale trein op deze lijn, De Panne - Schaarbeek