Modernisering van het station BRUGGE

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
't Seinerke

Bericht door 't Seinerke »

Perronspoor VI gaat buitendienst van 05 februari t.e.m. 20 april '07.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Er hangt nu weer een groot scherm in de stationshal. Het was omstreeks 14:03 nog niet in werking, maar ik vond toch dat ze het wat hoger hadden mogen hangen.
nicken

Bericht door nicken »

Jonathan schreef:Er hangt nu weer een groot scherm in de stationshal. Het was omstreeks 14:03 nog niet in werking, maar ik vond toch dat ze het wat hoger hadden mogen hangen.
:D fijn zeg
toevallig geen pics?
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Jonathan schreef:Er hangt nu weer een groot scherm in de stationshal. Het was omstreeks 14:03 nog niet in werking, maar ik vond toch dat ze het wat hoger hadden mogen hangen.
Is het waar? :D Tjah, het vroegere bord hing ook niet hoog, hé.
We mogen al content zijn dat we niet meer op die TV-schermpjes moeten kijken! :wink:
nicken

Bericht door nicken »

Trainspotterke schreef:
Is het waar? :D Tjah, het vroegere bord hing ook niet hoog, hé.
We mogen al content zijn dat we niet meer op die TV-schermpjes moeten kijken! :wink:
twas gelijk geen verschilleke in vergelijking met die tv-schermkes :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik begon toch al nekpijn te krijgen van die TV-schermpjes. :lol:
nicken

Bericht door nicken »

Trainspotterke schreef:Ik begon toch al nekpijn te krijgen van die TV-schermpjes. :lol:
ai ai er is iets in mijne nek geschoten :lol:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Gisteren was het nog altijd niet in werking. Het is te hopen dat ze daarna op elk perron een TV-scherm hangen.
Plaats reactie