Modernisering Breaks
tja patrick om da te veranderen ga je die ing. hun gedachte moeten bewerken, op de klassiekjes na hebben alle treinen luchtverversing langs de ramen bij ons, denk da ze het vooral willen doen omdat zo de vensters voorzien zijn van een luchtstroom waardoor deze minder snel zullen aandampen bij vochtig weer
Bij vochtig weer sijpelt het water soms binnen langs de vensters, dus die mogen ook een beurt krijgenSteven schreef:tja patrick om da te veranderen ga je die ing. hun gedachte moeten bewerken, op de klassiekjes na hebben alle treinen luchtverversing langs de ramen bij ons, denk da ze het vooral willen doen omdat zo de vensters voorzien zijn van een luchtstroom waardoor deze minder snel zullen aandampen bij vochtig weer

idd ni slecht al zou ik de zwarte band stoppen net achter de laatste venster en terug beginnen en volgende venster van het tweede rijtuig, zodat uw B logo niet op de donkere kant van het rijtuig moet staan, of je moet het plaatsen zoals bij ms 96Shrek schreef:ook niet slechtmaar ik vind de huidige livrei de mooiste
ik weet niet waar je dat getal vandaan haalt, maar ze zullen nu door sleet al niet meer zo snel optrekken als in 1992 toen de middenbakken er pas tussenhingen. Als ze de motoren reviseren zijn ze weer even goed als ze oorspronkelijk warencarlos schreef:ik hoop dat men bij de modernizering ook iets gaat doen aan het motor/optrekvermogen.
vroeger (2-ledig) max accelleratie 75 cm/s² (tussen 0 en 50 km/u) nu (3-ledig) 54 cm/s² (tussen 0 en 50 km/u).

http://www.belrail.be/F/fiches/emu/inde ... page=ficheShrek schreef:ik weet niet waar je dat getal vandaan haalt, maar ze zullen nu door sleet al niet meer zo snel optrekken als in 1992 toen de middenbakken er pas tussenhingen. Als ze de motoren reviseren zijn ze weer even goed als ze oorspronkelijk warencarlos schreef:ik hoop dat men bij de modernizering ook iets gaat doen aan het motor/optrekvermogen.
vroeger (2-ledig) max accelleratie 75 cm/s² (tussen 0 en 50 km/u) nu (3-ledig) 54 cm/s² (tussen 0 en 50 km/u).(maar niet beter vrees ik)
blijkbaar werd er het vermogen van het stel niet noemenswaardig verhoogd.
ik herinner nog de 1ste maal dat ik in een break zat (in 1985) van Marloi naar Brussel, en dit was een zeer positieve ervaring, enorme acceleraties.
toen ik zo'n 10 jaar later (1994) voor de 2de maal in een break terecht kwam had ik echt niet dat whow gevoel, was reeds een 3-ledig stel.
Laatst gewijzigd door carlos op 01 mar 2007, 13:07, 2 keer totaal gewijzigd.
de motoren zijn perfect voorzien voor 3 bakken te slepen, in tweeledige uitvoering hadden eigen een 'teveel' aan vermogen voor hun gewicht, een soort reserve om het zo te zeggen, btw shrek, een revisie van een motor alleen volstaat niet, de lagers waarin de assen rollen moet dan ook een revisie krijgen he
ander doe je maar half werk 

