heb een vermoeden dat ze bij de NMBS selecteren met hun l...l

Ik stel voor da ge die woorden intrekt. Ge suggereert da Elske geslaagd is door haar uiterlijk, en zo onnozel zijn ze daar nog ni denk ik ze
Vind ik ook. Het lijkt ons nu wel meer dan duidelijk genoeg Nicken dat je spijtiggenoeg niet door de selectieprocedure bent geraakt, en ik zou het ook erg vinden en heb er alle begrip voor, maar op deze wijze blijven reageren op de NMBS in het algemeen begint ook storend te werken. Het hangt blijkbaar ook af waar en voor wat je solliciteerd.
Ikzelf ben gegaan voor TB en ben er wel door geraakt. Heb nergens lang moeten wachten ( op uitzondering CPS dan ) en heb
geen overmatig koffie consumerende bedienden tegengekomen. Het enige waar ik nu nog aan twijfel is of ik er nu wel degelijk voor ga gaan.
Ben blij voor je dat je uiteindelijk een andere job gevonden hebt waar je je wel goed bij voelt.
Mocht tot slot iedereen zo negatief reageren op de NMBS, die niet door de selectie geraakt, dan kan er beter een apart topic of mss zelfs een apart forum opgericht worden om al deze mensen hun zegje te laten doen, want dat gaan er heel veel worden...