Bommel-ding in FGSP

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Patrick

Bommel-ding in FGSP

Bericht door Patrick »

De online-gazet (http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 022007_117) deelt mee: donderdagavond 2 maal bommel-ding in Gent-Sint-Pieters. De 19-jarige grappenmaker belde vanuit een telefooncel en later met zijn gsm (wreed verstandig natuurlijk). De politie (talrijk aanwezig wegens voetbalmatch) doorzocht het station, vond niks, en rekende de knul in.
steved

Bericht door steved »

daarom dat er gisterenavond rond 19u zoveel combi's (inclusief 2 wagens met "oproerpolitie") aan het station stond ...

gr, Steve
nicken

Bericht door nicken »

dus er is niks ontploft dan :(
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Waarom neemt dergelijke bommel-dingen eigenlijk nog serieus? Het is toch ALTIJD vals!
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
nicken

Bericht door nicken »

Dieselfreak schreef:Waarom neemt dergelijke bommel-dingen eigenlijk nog serieus? Het is toch ALTIJD vals!
da's een feit
ma da is nu eenmaal de procedure
als er gewonden zouden vallen,omdat er niets is ondernomen,wat zal het dan weer zijn :roll:
was weer een jong mens die om aandacht schreeuwt,normaal in deze maatschappij,dankzij onze dikke vriendjes in de wetstraat te brussel :!:
260689

Bericht door 260689 »

das dus de reden rond kwart voor 8 stond het vol met combi's en speciale wagens van de flikken enzo
nicken

Bericht door nicken »

260689 schreef:das dus de reden rond kwart voor 8 stond het vol met combi's en speciale wagens van de flikken enzo
ze hadden ook eens werk hè :lol:
260689

Bericht door 260689 »

tis da he die moeten ni altijd binnenzitte he :lol: 8)
Plaats reactie