Werken Denderleeuw

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Dietrich

Werken Denderleeuw

Bericht door Dietrich »

De laatste tijd zijn er serieus wat werken uitgevoerd in Denderleeuw, aan de sporen maar ook aan de kant van de parking, volgens sommigen bouwt men daar een nieuw seinhuis(?)

Iemand die hier iets meer over weet, enige links, enz?

edit: iets gevonden op site TV Oost, blijkbaar wil men met dit nieuwe seinhuis de bestaande seinhuizen vervangen in Z-O-Vlaanderen.
Steven

Bericht door Steven »

is terug te vinden in de plannen voor het algemeen aanpassen van alle seinhuizen in belgie waardoor men verschillende andere seinhuizen kan afschaffen, alle nieuwe seinhuizen zijn van het type EBP en hebben een groter actie gebied dan hun voorganger
't Seinerke

Bericht door 't Seinerke »

Heb gehoord dat het seinhuis van Denderleeuw zou blijven bestaan. Het seinhuis zou niet worden overgenomen door een grote blokpost EBP.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Enig idee welke seinhuizen er dan zullen verdwijnen, ik heb een sterk vermoeden dat Burst hierbij inbegrepen is, geldt dit ook voor Zottegem?
Duikbril AM86

Bericht door Duikbril AM86 »

Dietrich schreef:Enig idee welke seinhuizen er dan zullen verdwijnen, ik heb een sterk vermoeden dat Burst hierbij inbegrepen is, geldt dit ook voor Zottegem?
Schellebelle, Ninove misschien zijn ook vergelijkbaar met Burst.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Het zou tof zijn moesten al die kleine blokpostjes rond Merelbeke nog lange tijd kunnen verder blijven bestaan! :D
paljas

Bericht door paljas »

Trainspotterke schreef:Het zou tof zijn moesten al die kleine blokpostjes rond Merelbeke nog lange tijd kunnen verder blijven bestaan! :D
Enkel in de walen is dit mogelijk...
groentje

Bericht door groentje »

Als ik het wel heb, blijft Gent-Sint-Pieters bestaan, Gent-Zeehaven, Denderleeuw, Berchem, Kortrijk, Brugge, Zeebrugge, Brussel-Noord en Brussel-Zuid, Leuven, Aarschot, Mechelen(?), Antwerpen-Rail en Hasselt. Er zal dus nog wel heel wat sluiten...
Tim

Bericht door Tim »

In de niet zo verre toekomst wordt groot Gent overgenomen door Gent-Zeehaven, dus Merelbeke, Zelzate, Gent-Noord, Wondelgem, Eeklo,... zal allemaal sluiten.
groentje

Bericht door groentje »

Yup. Al denk ik eerder dat Merelbeke door Gent-Sint-Pieters zal worden overgenomen, maar dat is koffiedik kijken.

Bericht door »

Er is wel beweging in het dossier ivm verbreding van lijn 50A tussen Denderleeuw & Brussel: deze week zijn in het Staatsblad KB's verschenen voor de onteigening van de percelen die grenzen aan de lijn.
Plaats reactie