Belgische treinen in italie ( na het verlies)
CLF 28 - ex SNCB 7506 exceptionnellement garée sur le raccord ferroviaire Solvay à Tavazzano (25 km à sud de Milan) , avant de partir pour Bologne
http://img501.imageshack.us/img501/4923/clf2823gr.jpg
http://img501.imageshack.us/img501/4923/clf2823gr.jpg
- Bijlagen
-
- EX 7506
- clf28_1.jpg (243.34 KiB) 8068 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Matteo Cremonesi op 27 feb 2006, 02:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- sammarco1
- Contacteer:
Ei, Mateo, Io abito vicino Pisa , verso Pontederra, Io vengo spesso su questo forum Belga, perche sono nato in Belgio, e l'ollandese e la mia madrelingua !
Ma ancora non riesco capire se tu abito in Italia, che sei cadutto su questo forum Belga ???? Fortissimo.... Ma parli anche tu l'ollandese? Sembra di no, visto che rispondi in Inglese ! Ma come mai lo sapevi che io avevo aperto un thread con le locomotive Belga in questo forum HGBFT ?
C'e questo Elgar, che andato chiedere su qualche forum italiano qualche informazione?
Cmq, mitico....di incontrarti qui... direi che il mondo piccolo....!!
L'ultima foto l'hai messo e di Ernesto Imperato, un amico mio con chi io spesso vado fare le fotografie !
Io trovavo gia strano, pensavo che tu abitavo in Belgio....!
Ma ancora non riesco capire se tu abito in Italia, che sei cadutto su questo forum Belga ???? Fortissimo.... Ma parli anche tu l'ollandese? Sembra di no, visto che rispondi in Inglese ! Ma come mai lo sapevi che io avevo aperto un thread con le locomotive Belga in questo forum HGBFT ?
C'e questo Elgar, che andato chiedere su qualche forum italiano qualche informazione?
L'ultima foto l'hai messo e di Ernesto Imperato, un amico mio con chi io spesso vado fare le fotografie !

**********************************************************************************************************
- sammarco1
- Contacteer:
Beste steven, scusatemi....Steven schreef:ik vrees da er hier amper iemand italiaans zal verstaan
Ik kon er al niet aan uit van waar die Mateo Cremonese vandaan kwam...op HGBTF !
Ondertussen heb ik begrepen dat die in de buurt van Milaan woont, en waarschijnlijk door Elgar geinviteerd is geweest om wat foto's te posten op het HGBTF wat overigens zeer simpatiek is uiteraard ! Blijkt zelfs dat mijn naam in het Noorden van Italie zelfs bekendheid heeft in verband met de spoorwegfotografie, want hij had van mij al gehoord ! Grappig...(Om eerlijk te zijn, zit ik wat dat betreft praktisch bij de groten...!) Op Trenomania reeds meer dan 4500 foto's
Ik heb hieboven geschreven dat ik zelf Italiaan ben maar dat mijn moedertaal nederlands is, en dat ik in de buurt van Pisa woon ! De wereld is maar klein via het internet ! Overigens is de laatste foto die ie gepost heeft van een vriend van mij die bij de Carabinieri werkt, met wie ik veel foto's maak !
Werkelijk schitterende foto's die ie gepost heeft ! Na de crash van het vorige forum, denk ik dat deze Topic meer dan 100% gerepareerd is !
Bij deze nodig ik julie eens uit om eens wat foto's van de Belgische spoorwegen te posten op Trenomania !
http://www.trenomania.org/fotogallery/index.php
Eerst registreren (Registrati)-klikken... invullen en posten, piece of cacke !
Je foto's staan er wanneer je s'middags post, het zelfde uur erop
Als je wat hulp nodig hebt , mag je mij schrijven, sammarco1@interfree.it
Doen zou ik zeggen ! En schrijf gerust in het nederlands, doe ik ook ! kan een mooie aanvulling zijn op het HGBTF !
Groeten...
Laatst gewijzigd door sammarco1 op 27 feb 2006, 11:35, 4 keer totaal gewijzigd.

**********************************************************************************************************
Ik kan het proberen.
Maar ik versta niet waarom ge in deze belgische forum zijt, aan gezien ge in Italië woont. Al goed........maar spreekt ge ook nederlands? Schijnt van niet, omdat ge in't engels schrijft! Maar hoe ge ooit wist dat ik een thread over belgische locs in Italië in deze forum begon weet ik ook niet!
Is't deze Elgar die naar een italiaanse forum gegaan is en om informatie gevraagt heeft?
(cmq), mythisch....om u hier te ontmoeten.........het is een kleine wereld!!
De laatste foto die ik hier gezet heb is van Ernesto Imperato, een vriend van mij met wie ik tamelijk veel ga fotografeeren!
Ik vond het verwarrend te denken dat ge in België woonde!
Hey, Mateo, ik woon bij Pisa, (verso Pontederra), ik kom veel narr deze belgische forum omdat ik in België geborenben, en nederlands is mijn moedertaal!sammarco1 schreef:Ei, Mateo, Io abito vicino Pisa , verso Pontederra, Io vengo spesso su questo forum Belga, perche sono nato in Belgio, e l'ollandese e la mia madrelingua !
Maar ik versta niet waarom ge in deze belgische forum zijt, aan gezien ge in Italië woont. Al goed........maar spreekt ge ook nederlands? Schijnt van niet, omdat ge in't engels schrijft! Maar hoe ge ooit wist dat ik een thread over belgische locs in Italië in deze forum begon weet ik ook niet!
Is't deze Elgar die naar een italiaanse forum gegaan is en om informatie gevraagt heeft?
(cmq), mythisch....om u hier te ontmoeten.........het is een kleine wereld!!
De laatste foto die ik hier gezet heb is van Ernesto Imperato, een vriend van mij met wie ik tamelijk veel ga fotografeeren!
Ik vond het verwarrend te denken dat ge in België woonde!
- sammarco1
- Contacteer:
Cusus italiaans aan het volgen??sable schreef:Oeps, te traag!!!!!!!!

Goed vertaald ! Complimenten, ik kon er inderdaad niet aan uit hoe dat die hier terecht kwam !
Laatst gewijzigd door sammarco1 op 27 feb 2006, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Awel ja, ik ben dus inderdaad naar een Italiaans forum (http://www.photorail.com) gegaan om te vragen of ze me konden helpen met het vinden van informatie of foto's van de reeks 71 in Italïe. Op het internet kon ik er buiten dat filmpje vanop de site van CLF helemaal niks over vinden. En met Engels en Frans kom je in het buitenland nog steeds veel te weten!
Tot mijn ietwat toch grote verbazing kreeg ik al vrij snel antwoord.
Dan heb ik gevraagd of ik wat foto's op HGBTF mocht zetten en zo zal hij hier dan verzeild geraakt zijn zeker (wat ik zeker niet bekaag)
.
Hier zijn nog wat recentere foto's van de 71, gepost door 'omar'. Uit de titels kan je wel afleiden waar en wanneer de foto getrokken is.
Tot mijn ietwat toch grote verbazing kreeg ik al vrij snel antwoord.
Dan heb ik gevraagd of ik wat foto's op HGBTF mocht zetten en zo zal hij hier dan verzeild geraakt zijn zeker (wat ik zeker niet bekaag)

Hier zijn nog wat recentere foto's van de 71, gepost door 'omar'. Uit de titels kan je wel afleiden waar en wanneer de foto getrokken is.
- Bijlagen
-
- ModenaPiazzaManzoni29082004.jpg (131 KiB) 7989 keer bekeken
-
- Kopie van ReggioEmilia18082005.jpg (113.88 KiB) 7989 keer bekeken