L27A [22/02/07]

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
5307

L27A [22/02/07]

Bericht door 5307 »

op deze mooie dag gingen tbbart, 2230, de onverwachtse bezoeker simpy.be en mezelf naar de 27A en ook een stukje de 12 bezoeken.
dit zijn enkele van m'n foto's :wink:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding last but not least nog ff de rail 4 chem op foto te gent-st pieters
Afbeelding
willem

Re: L27A [22/02/07]

Bericht door willem »

5307 schreef: last but not least nog ff de rail 4 chem op foto te gent-st pieters
Aha ik heb jullie gespot 8) . Ik zat op de antwerpenaar een spoor verder te wachten toen ik wat enthousiastelingen met een fototoestel in de hand zo'n rail4chem loc zag trekken, en ik had zo'n donkerbruin vermoeden dat ik deze foto 's avonds op hgbtf zou vinden :wink:
Shrek

Bericht door Shrek »

chique foto's :wink:
het spoortje tussen L4 en antwerpen noord is alweer weg zag ik, ging dat dan niet een deel van de 2de ontsluiting worden? :P
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

wat is de wereld soms toch klein hé :)
enrico

Bericht door enrico »

woow wat een mooie foto's!!!
doe zo verder hé :wink:
5307

Bericht door 5307 »

SIMPY.be schreef:wat is de wereld soms toch klein hé :)
nu ge het zegt :lol:
R4C-Fan

Bericht door R4C-Fan »

Super Bilder!
Lukas

Bericht door Lukas »

Hoi,

5307,

Van harte proficiat met je foto's.De foto's van de 7401 en 7405 vind ik ook héél mooi.

Doe zo voort hé
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Mister1736

Bericht door Mister1736 »

Heey,

Persoonlijk vind ik dat je bij een hele berg foto's bijna alleen maar de locomotieven te zien krijgt en zo weinig van de trein en dat vind ik heel erg jammer :( . Hou me ten goede ik weet niet hoe je daar kan fotograferen dus hoe de condities zijn daar, maar ik zie liever zulke foto's dan zulke :cry: :cry:. MAAR dat is mijn bescheiden mening natuurlijk ;).
Voor de rest zijn het zeker mooie foto's met mooie Belgische locomotieven 8) 8) .

Groetjes,
Marcel
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Persoonlijk vind ik dat op de foto's waar een loc+trein op staat er meestal een groot deel van de trein, of zelfs de hele trein op staat. Dus ik vind uw commentaar een beetje onterrecht eigenlijk.
Ik vind het in elk geval zeer mooie foto's!
Goed gedaan!
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Mister1736

Bericht door Mister1736 »

Joris schreef:Dus ik vind uw commentaar een beetje onterrecht eigenlijk.
Mag jij vinden hoor :P .

Ik had het ook over mijn eigen mening en persoonlijk had ik het anders gedaan. En nee het is geen commentaar hoor :!:.

Marcel
Patrick

Bericht door Patrick »

Die foto's met de miniatuurloc's zijn chique. Volgende keer een rups bijzetten 8)
Plaats reactie