Zou P-trein P7308 een extra halt kunnen krijgen in Aarschot?
voordeel voor NMBS:
als men deze trein in Aarschot laat stoppen, dan zou een groot gedeelte van de passagiers van L-trein L2478 in Aarschot kunnen overstappen op de de P-trein naar Brussel, zodat er zo'n 150 a 200 mensen minder in Leuven de IC530 (IC-A) zouden nemen.
kan 's avonds P8308 dan ook een extra halte krijgen in Aarschot?
Hasselt-Brussel P7308 (&P8308)
Re: Hasselt-Brussel P7308 (&P8308)
bobby schreef:Zou P-trein P7308 een extra halt kunnen krijgen in Aarschot?
voordeel voor NMBS:
als men deze trein in Aarschot laat stoppen, dan zou een groot gedeelte van de passagiers van L-trein L2478 in Aarschot kunnen overstappen op de de P-trein naar Brussel, zodat er zo'n 150 a 200 mensen minder in Leuven de IC530 (IC-A) zouden nemen.
kan 's avonds P8308 dan ook een extra halte krijgen in Aarschot?
goed voorstel, alleen vrees ik dat de dames en heren die voor deze trein gelobbyd hebben niet akkoord zullen gaan met de extra halte en nog minder met de extra reizigers op "hun" trein
Misschien is Diest een 2de Liedekerke daar stoppen ook alle treinen als der één weg valt? Zelf bij 10 min. vertraging stopt de volgende trein daar!pietmol schreef:Gisterenochtend (30/05) is P-trein 7308 uitzonderlijk in Diest gestopt (P-7306 en P-7307 waren ALLEBEI afgeschaft wegens defect aan de deuren).
Bizar, maar in Aarschot heeft de trein geen extra stop gemaakt.
Vorige week was de p-trein (7905) Oudenaarde - Schaarbeek 12 min. in vertraging en het was weeral "Uitzonderlijke stop in Liedekerke" met de p-trein (7904).
Re: Hasselt-Brussel P7308 (&P8308)
antwoord van de nmbs klantendienst: P7308 & P8308 kunnen niet in Aarschot of Diest stoppen, omdat in de beheersovereenkomst voorzien is dat er 2 directe treinen (1 in elk richting) tussen Brussel en Hasselt moeten rijden.carlos schreef:bobby schreef:Zou P-trein P7308 een extra halt kunnen krijgen in Aarschot?
voordeel voor NMBS:
als men deze trein in Aarschot laat stoppen, dan zou een groot gedeelte van de passagiers van L-trein L2478 in Aarschot kunnen overstappen op de de P-trein naar Brussel, zodat er zo'n 150 a 200 mensen minder in Leuven de IC530 (IC-A) zouden nemen.
kan 's avonds P8308 dan ook een extra halte krijgen in Aarschot?
goed voorstel, alleen vrees ik dat de dames en heren die voor deze trein gelobbyd hebben niet akkoord zullen gaan met de extra halte en nog minder met de extra reizigers op "hun" trein