Wat is dit ?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
wrpint

Wat is dit ?

Bericht door wrpint »

Voor mij is dit volledig onbekend. Wat is de functie van deze "installatie" ?
Afbeelding Afbeelding
Shrek

Bericht door Shrek »

gokje: etcs-bakens?
Wover

Bericht door Wover »

In zo'n aluminium omhulsel gaat da dan toch ni veel uitzenden denk ik :lol:
msts.be

Bericht door msts.be »

Inderdaad , het zijn ETCS-1 bakens die nog afgedekt zijn omdat ze nog niet in dienst zijn.Analoog met L96N ligt er op L12 en L25 tussen Berchem en Noorderdokken zowel ETCS bakens als de klassieke krokodillen.De ETCS-bakens zullen vooral door de Thalyssen en BR186 gebruikt worden , de rest blijft met de gewone krokodil werken.
Steven

Bericht door Steven »

had da vermoeden ook al, en da ze afgdekte zijn is niet zo moeilijk te raden he, je ziet een alu deksel met een snelbindstrip er rond :-)
Patrick

Re: Wat is dit ?

Bericht door Patrick »

wrpint schreef:Voor mij is dit volledig onbekend. Wat is de functie van deze "installatie" ?
Hoe kom jij daar in die tunnel? Is die niet afgesloten of zo?
joke

Re: Wat is dit ?

Bericht door joke »

Patrick schreef:
wrpint schreef:Voor mij is dit volledig onbekend. Wat is de functie van deze "installatie" ?
Hoe kom jij daar in die tunnel? Is die niet afgesloten of zo?
Als er een opening in de tunnel zit voor de trein, dan gaat hij wel langs daar naar binnen gelopen zijn zeker ? Het lijkt me in ieder geval niet de gezelligste plek om enkele uurtjes te vertoeven.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ik wil niets of niemand aanzetten, maar de werken in A'pen, en de tunnel enzo zijn praktisch vrij te betreden...
Plaats reactie