en te zeggen da de belgische 2622 er anders uitzietMatteo Cremonesi schreef: T2622 ex SNCB 8445
Belgische treinen in italie ( na het verlies)
-
Matteo Cremonesi
- sammarco1
- Berichten: 700
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
- Locatie: Grobbendonk , Belgie
- Contacteer:
Echt belgisch lokomotifke ne cocckerillekke !
Mateo, il ragazzo precedente penso che questo e stato quello di Merelbeke con nummero 9160
Ik denk daar net aan !
Ik heb hier nog een cockerillekke liggen in Sicilie die op de Etna dienst heeft gedaan bij de ferrovie CircumEtnea:


Mateo, il ragazzo precedente penso che questo e stato quello di Merelbeke con nummero 9160
Ik denk daar net aan !
Ik heb hier nog een cockerillekke liggen in Sicilie die op de Etna dienst heeft gedaan bij de ferrovie CircumEtnea:


Laatst gewijzigd door sammarco1 op 02 mar 2006, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
**********************************************************************************************************
-
Matteo Cremonesi
Tim schreef:De CIWL te Oostende is momenteel bezig met de ombouw van enkele poststellen naar gewone reizigerstreinen voor Italië.
CIWL in Italy ?
Como-Lecco line, loco D343.2006 (1968) + CIWL after winter maintenance in Costaferroviaria workshop, D343 withdrawn from that line six months ago, now only D.146
Ciao
Teo
-
Bert
Straks kunnen we de naam van het forum nog aanpassen naar het hgtf (Belgisch krijgt hier een mooi internationaal kantje)sammarco1 schreef:Wat die Budjes betreft in arezzo, die staan op mijn website van de LFI
http://www.trenomania.org/fotogallery/t ... earch=Budd
Hoop dat deze link werkt?
De link werkt, maar die drie Belgische stellen zijn geen BUDD's.
De Budd's zijn de stellen met geribbelde zijkanten die uit inox waren vervaardigd.
Zo iets is een Budd
- Bijlagen
-
- 133.jpg (52.36 KiB) 7245 keer bekeken
Heb hierjuist nog wat op internet rondgeneusd.
Loc 27 van CLF (7505) vanop http://fax.cosmicchaos.net/Italie2003/A ... nders.html
Foto's van Geert Packet en Koen Monté te Reggio Emilia, 11 september 2003.
De draaistellen op de voorgrond zouden die van de 7506 zijn.
Op die site staat er ook iets over de Belgische stellen bij SATTI, ATCM en LFI met veel foto's:
http://fax.cosmicchaos.net/Italie2003/
Een link naar een site waar men ooit eens begonnen was met het verzamelen van ex-NMBS-materiaal in Italïe.
http://www.aula.com/Peter/default.asp?Q ... 0030&Qo=11
Een 60 op Sicilïe (foto is wat te groot om hier te tonen)
Een 51 op Sicilïe
Een 84 (T2617) en de 6036 (die van het accident in Ospedaletti)vanop http://www.railonweb.com.
Loc 27 van CLF (7505) vanop http://fax.cosmicchaos.net/Italie2003/A ... nders.html
Foto's van Geert Packet en Koen Monté te Reggio Emilia, 11 september 2003.
De draaistellen op de voorgrond zouden die van de 7506 zijn.Op die site staat er ook iets over de Belgische stellen bij SATTI, ATCM en LFI met veel foto's:
http://fax.cosmicchaos.net/Italie2003/
Een link naar een site waar men ooit eens begonnen was met het verzamelen van ex-NMBS-materiaal in Italïe.
http://www.aula.com/Peter/default.asp?Q ... 0030&Qo=11
Een 60 op Sicilïe (foto is wat te groot om hier te tonen)
Een 51 op Sicilïe
Een 84 (T2617) en de 6036 (die van het accident in Ospedaletti)vanop http://www.railonweb.com.
Laatst gewijzigd door Elgar op 09 mar 2006, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan het niet goed lezen, zijn nummer eindigt alleszins op een 2, dan kan het 5142 of 5182 zijn. De 5132 is het alleszins niet, dat is die met zijn (spijtig genoeg) groene neus aangebracht door Rails & Traction en die zou nog altijd niet in Italïe zijn.Steven schreef:die 51 heeft dus nr en logo van de nmbs nog behouden lijkt me zo?
Hier is alvast een foto van de 5182 van de firma Esposito, getrokken door Francesco Bloisi, iemand die werkelijk alles weet over de buitenlandse locomotieven in Italïe!
- Bijlagen
-
- Kopie van 5182 Esposito september05,S.Teresa Riva.jpg (239.1 KiB) 7137 keer bekeken

