Wie was die spotter ?

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Speedy

Wie was die spotter ?

Bericht door Speedy »

Heb vrijdag 6/4 ritje v Oostende naar Merelbeke gedaan met losse HLE 13.
(1346, rit was 91953)
Ben rond 17.20h te Landegem gepasseerd en daar beetje verder waren er 2 jonge gasten foto's aan't nemen.
Zou dus graag es die foto hebben..

Iemand ?
5307

Bericht door 5307 »

ik stond samen met de kenny te hansbeke, bijeen veldje 8)

lekker zonnetje btw...

de foto is wel van langsachter genomen, want er was enorm veel tegenlicht, het front is gewoon volledig zwart :roll: :cry:

oja, onze kenny was aant filmen, hij zat zich daar kwaad te maken dat je niet claxoneerde :wink:
Kenny

Bericht door Kenny »

De meeste Tb's in de 13'ers laten me meestal verschieten door hun luide claxons. En omdat je supertraag voorbij kwam gereden was de kans groter. Maar niet dus. Maar geen erg ze :wink:
2012
Contacteer:

Bericht door 2012 »

ik kan ook zo een vraagje stellen ... wie stond op een ladderke op een landwegje in Deinze naast lijn gent -kortrijk ... waren 2 personen :lol:

Was vrijdag gisteren dus
13'erke

Bericht door 13'erke »

Ik ben gisteren ook gaan spotten, maar dan op lijn 166, elke trein die er passeerde heeft eens luid geclaxonneerd, of met hun lichten knipperen (gevaarsein) Afbeelding Afbeelding
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Heeft toevallig iemand de donderdag gespot op L59?

En in Sint-Niklaas stondt er een treinspotter op perron toen de ic-g binnenkwam, zit die hier op forum?
Speedy

Bericht door Speedy »

Kenny schreef:De meeste Tb's in de 13'ers laten me meestal verschieten door hun luide claxons. En omdat je supertraag voorbij kwam gereden was de kans groter. Maar niet dus. Maar geen erg ze :wink:
Was naar gesloten (rood) sein aan't rijden dus had jullie pas laat gezien.
Wel goed weten dat als je zo met je armen staat te zwaaien met je geel vestje aan, dat sommige tb's dat als een 'alarm' zouden interpreteren en noodremming doen.
greetz & merci voor de foto hé..
(en zal volgende keer een 'propere' 13 vragen..alhoewel..die zijn er nie veel hé..)
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Speedy schreef:
Kenny schreef: (en zal volgende keer een 'propere' 13 vragen..alhoewel..die zijn er nie veel hé..)
Heel eenvoudig.U neemt doek en water en kuismiddel en U begint te schrobben iedere keer U voor rood staat :mrgreen:
Tim

Bericht door Tim »

Concurrent schreef:Heel eenvoudig.U neemt doek en water en kuismiddel en U begint te schrobben iedere keer U voor rood staat :mrgreen:
Vandaar dat die Class66 er meestal zo proper uitzien :P
5307

Bericht door 5307 »

héhé lols, dat zat ik net ook te denken...

en speedy, vandat zwaaien had ik het nog niet zo bekeken

ik doe het ook maar om de tb te salueren (zonder enige bijbedoeling)
Adler

Bericht door Adler »

Speedy schreef:en zal volgende keer een 'propere' 13 vragen..alhoewel..die zijn er nie veel hé..
Of Koningin Beatrix moet nog eens op bezoek komen... dan worden er nog eens 2 gewassen :)
Wover

Bericht door Wover »

3 of 4 zelfs, want toen hadden ze er 2 13'en aanhangen + nog eens 1 of 2 reserve :P
Plaats reactie