Weet er iemand of er ook deze zomer weer een tarief Pals van Thalys zal zijn? (anders moet ik immers mijn ICE-tickets reserveren ) Kan je met deze tickets, mits toeslag, ook vanuit elk Belgisch station vertrekken?
Terminus schreef:Weet er iemand of er ook deze zomer weer een tarief Pals van Thalys zal zijn? (anders moet ik immers mijn ICE-tickets reserveren ) Kan je met deze tickets, mits toeslag, ook vanuit elk Belgisch station vertrekken?
Er is nog niets over bekend, maar ik verwacht dat er wel weer iets zal komen. Houd de "productfiches" in de gaten, met name de Verbeterbladen.
Overigens is je vrij vervoer ook geldig in de ICE en als je een coupon voor DB hebt, heb je ook geen ICE-toeslag nodig. Reserveren is sowieso niet verplicht in de ICE.
Groetjes,
Rian
Laatst gewijzigd door rvdborgt op 26 apr 2007, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
deze zomer is het al zeker fip en friends op eurostar (momenteel loopt de actie al maar zonder einddatum, dus .......:-):-)), van thalys heb ik nog niets gehoord voor de zomer
Terminus schreef:Weet er iemand of er ook deze zomer weer een tarief Pals van Thalys zal zijn? (anders moet ik immers mijn ICE-tickets reserveren ) Kan je met deze tickets, mits toeslag, ook vanuit elk Belgisch station vertrekken?
Er is nog niets over bekend, maar ik verwacht dat er wel weer iets zal komen. Houd de "productfiches" in de gaten, met name de Verbeterbladen.
Overigens is je vrij vervoer ook geldig in de ICE en als je een coupon voor DB hebt, heb je ook geen ICE-toeslag nodig. Reserveren is sowieso niet verplicht in de ICE.
Groetjes,
Rian
De ICE is voor mij idd interessant Maar voor mijn medereizigers kan het Thalys Pals tarief wsl goedkoper uitkomen, vandaar de interesse in dit tarief. Weet er trouwens iemand of er op het stukje Luik-Aken eerste klasse een maaltijd voorzien is (rit van drie kwartier)?
Terminus schreef:[...]Weet er trouwens iemand of er op het stukje Luik-Aken eerste klasse een maaltijd voorzien is (rit van drie kwartier)?
Groeten!
Maaltijden op de Thalys tussen Brussel en Keulen zijn "gene vetten"
In beide richtingen slechts 2 "maaltijden" (lees: koude schotel) per dag, ofwel een ontbijtje, ofwel een "tussendoortje" maar dat is niet meer dan een zakje nootjes Ik vermoed dat je geen eetservice krijgt tussen Luik en Aachen. In de Thalys-dienstregeling staat het soort maaltijden met icoontjes onder het treinnummer.
rvdborgt schreef:Overigens is je vrij vervoer ook geldig in de ICE en als je een coupon voor DB hebt, heb je ook geen ICE-toeslag nodig. Reserveren is sowieso niet verplicht in de ICE.
De ICE is voor mij idd interessant Maar voor mijn medereizigers kan het Thalys Pals tarief wsl goedkoper uitkomen, vandaar de interesse in dit tarief. Weet er trouwens iemand of er op het stukje Luik-Aken eerste klasse een maaltijd voorzien is (rit van drie kwartier)?
Als je heen en terug gaat met de ICE, dan is voor je medereizigers een Sparpreis wel interessant. Ik weet niet of je tussen Luik en Aken in de eerste klas van de Thalys iets krijgt. Ik vermoed van wel; in de "Algemene bepalingen" wordt het traject Brussel - Keulen genoemd zonder uitzonderingen. Het hangt wel van de precieze trein af, wat er geserveerd wordt; dat vind je in de Thalys-brochure.