9 dagen geen trein

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Mike

Bericht door Mike »

edje schreef: Zo te zien is er maar 1 persoon uit op ruzie en dat ben jij mike.
Gebeurtenissen op andere forum's hoef je toch niet aan te kaarten hier.
Het valt wel op, dat je altijd gelijk moet opkomen voor sncf-sncb,
hij kan zelf toch ook typen.
Dan weet meer dan mij, en waarom zouden wij niet voor mogen opkomen. Daar zij we vrienden voor ooit van gehoord?

Mike

Over de Veolia stikkers: Dat hebben de Plan Vtjes ook die in Limburg rijden. Zien er opzich wel grappig uit. Het vald wel op met die treintjes (de Vtjes) dat die 3x zo veel herrie maken dan de treinen van NS.
Sander

Bericht door Sander »

Mike schreef:Dan weet meer dan mij, en waarom zouden wij niet voor mogen opkomen. Daar zij we vrienden voor
Volgens mij geef je hiermee aan dat sncf-dinges niet voor zichzelf op kan komen.
Maar ik ben toch wel benieuwd naar een verklaring van sncf-dinges over dat "Mongoliaans"? Of is het alleen een slechte grap?

@Mike: volgens mij weet je niet over welke Wadloper Bastiaan het heeft.
Mike

Bericht door Mike »

Sander schreef:
Mike schreef: @Mike: volgens mij weet je niet over welke Wadloper Bastiaan het heeft.
Wat bedoelde hij dan?
edje

Bericht door edje »

De Wadlopers
Mike

Bericht door Mike »

edje schreef:De Wadlopers
HEEEYYY... hebben die niet de zelfde stikkers als de Plan Vtjes. OJAA!!! das waar ook :)
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Tuurlijk kan ik wel voor mijzelf opkomen, als we op deze manier te werk gaan, komt dat van jullie op dezelfde manier over. Ik ben echt niet van mening dat >ik< degene die op ruzie uit is, dat was een mening van mij. (Bij een ruzie is er ook altijd een uitlokker aanwezig btw) :wink:
Maar ik meng me verder hier niet tussen, want volgens een (of meerdere) bepaald(e) (geweldig(e)) persoon(en) is alles wat ik van mening ben slecht.
In ieder geval: Ik ga hier niet verder op in.

[size=0]Ik heb mijn best gedaan alles zo zacht mogelijk uit te brengen, want anders kunnen bepaalde mensen het niet aan en is er hier al snel sprake van een échte ruzie. Btw: Ik kan ook recht door zee zijn! :D[/size]
Sander

Bericht door Sander »

Mike schreef:OJAA!!!
Ik hoop dat ik later net zo'n bijdehandje ben als jouw!
@sncf-sncb: Wat je nu in 300 woorden zegt, kun je ook in 18 woorden zeggen hè: ik heb opeens geen steun meer, dus kom ik maar met een vaag berichtje dat nergens op slaat.
Mike

Bericht door Mike »

Sander schreef:
Mike schreef:OJAA!!!
Ik hoop dat ik later net zo'n bijdehandje ben als jouw!
=.
leuk om te horen :)

Maar sorry ik zat een beetje fout
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Sander schreef:@sncf-sncb: Wat je nu in 300 woorden zegt, kun je ook in 18 woorden zeggen hè: ik heb opeens geen steun meer, dus kom ik maar met een vaag berichtje dat nergens op slaat.
:roll: Ik ben geloof ik niet op ruzie uit, maar iemand anders wel, heb ik een vaag idee. :roll:
Bastiaan

Bericht door Bastiaan »

sncf-sncb schreef:
Sander schreef:@sncf-sncb: Wat je nu in 300 woorden zegt, kun je ook in 18 woorden zeggen hè: ik heb opeens geen steun meer, dus kom ik maar met een vaag berichtje dat nergens op slaat.
:roll: Ik ben geloof ik niet op ruzie uit, maar iemand anders wel, heb ik een vaag idee. :roll:
Wat zei je aan het eind in je vorige bericht ook alweer? :roll: :wink:
Maaslijn

Bericht door Maaslijn »

de beplakte 3226 rijd op de maaslijn
Plaats reactie