weet ik...Greg schreef:P 8066 word niet met 16 gereden..
is 7003 7009 7402 8002 8003 8402.
de 8066 wordt gesleept vanuit FSR naar FBMZ met een 16.
vandaar kan de 22/25 aan het andere eind terug naar Gent
Ik denk niet dat er veel mensen daar iets tegen hebben, maar (bijna) iedereen van dit forum woont in vlaanderen en ik denk ni dat ze iedere dag goesting hebben om 20 euro of meer uittegeven en naar luik of verder moeten trekken voor een foto van de 15 + dat je ze in de winter moeilijk zonder statief in een station kunt fotograferen..Bastiaan schreef:Hebben jullie iets tegen de 15 dat jullie er zo weinig foto's van posten? Ik vind de 15 mooier dan de 16!
I agree.Steven schreef:de 16 is van oorspriong een 4spanningsloc, er waren in die tijd ni veel landen die er zich aan waagden om zoiets te laten maken, hij heeft ooit nog tot in zwitserland gereden, dus naargelang zijn mogelijkheden vind ik niet da we kunnen klagen dat ze 40 jaar na productie nog steeds hun werk leveren
WerkSteven schreef:de 16 is van oorspriong een 4spanningsloc, er waren in die tijd ni veel landen die er zich aan waagden om zoiets te laten maken, hij heeft ooit nog tot in zwitserland gereden, dus naargelang zijn mogelijkheden vind ik niet da we kunnen klagen dat ze 40 jaar na productie nog steeds hun werk leveren