Het Groot Nederlandse Treinen Foto's Topic
Voor de liefhebbers nog 3 fototjes van de NShispeed ICRm rijtuigen :
Ik weet niet of het hier al gezegd is , maar de interieurs zijn nogmaals opgefrist en is min-of-meer gelijk aan de gemoderniseerde NS Koplopers (ICMm) , althans toch in 2de klasse (allebei zelfde blauwe stof van zetels , in de NShispeed rijtuigen zijn de kopwanden wel paars t.o.v. beigekleurig in de ICMm) .. Hoe het met de eerste klasse zit weet ik niet.. blijft hetzelfde leder behouden of niet ? Zou anders wel zonde zijn .. 

TSP die staan er niet op, bij mijn weten hebben die er nooit op gestaan ook.
Zo ver ik het goed hebben alleen de 55'ers dat, en daar staat het wel duidelijk op.
De 77'ers voor diensten buiten Belgie hebben geen NMBS teken boven het serie nummer, vast zal iemand wel weten welk gedeelte van deze reeks voor verkeer in Duitsland, Nederland en (Frankrijk?).
Zo ver ik het goed hebben alleen de 55'ers dat, en daar staat het wel duidelijk op.
De 77'ers voor diensten buiten Belgie hebben geen NMBS teken boven het serie nummer, vast zal iemand wel weten welk gedeelte van deze reeks voor verkeer in Duitsland, Nederland en (Frankrijk?).
Op de 25.5 heeft nooit iets gestaand over ATB. (Zover mij bekend.)
Op de 55 heeft alleen gestaan ATB. (Niets over geschikt en zo.)
De 7771-7790 mogen naar NL en D. Voor Frankrijk zijn ze niet toegelaten.
(Misschien tot het grensstation, maar zover ik weet is dat nog nooit in vaste dienst gebeurd.)
Op de 55 heeft alleen gestaan ATB. (Niets over geschikt en zo.)
De 7771-7790 mogen naar NL en D. Voor Frankrijk zijn ze niet toegelaten.
(Misschien tot het grensstation, maar zover ik weet is dat nog nooit in vaste dienst gebeurd.)
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
op de 55en 75 stond dit gewoonweg vermeld om de reden dat niet de volledige reeks op zich voorzien was van dit systeem, zo hoeft de bestuurder de nr's niet te kennen om te weten of de loc geschikt is of niet.
bij de 25.5 hoeft dit niet aangezien dit een volledige afzonderlijke reeks is en deze volledig voorzien zijn van atb, net als de reeks 11 dat ook is.
bij de 25.5 hoeft dit niet aangezien dit een volledige afzonderlijke reeks is en deze volledig voorzien zijn van atb, net als de reeks 11 dat ook is.
Inderdaad. Zo denken ze ongeveer.TSP schreef:@steven, jerommeke, mark: Ok, ik dacht dat alle locs dat opschrift moesten hebben als ze ook over de grens reden. Maar alleen loc's waarvan de rest van de serie niet is uitgerust met bv ATB hebben zo'n opschrift?

Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.