depaneerder?
depaneerder?
Ik heb bijna mijn diploma A2 Electromechanica,
daarna wil ik treinbestuurder worden, maar stel dat ik afgekeurt word... want die selectie zou wel zeer willekeurig zijn en je moet ook wel geluk hebben, niet? Dan zou ik dus elektromechanieker worden in een atelier ofzo. Maar ik zit nog met een vraagje:
Van elektro kan je doorgroeien naar depaneerder, na hoeveel jaar is dat?
Kan je ook van TB naar depaneerder gaan?
Een depaneerder verdient die gevoelig meer dan een TB?
Alvast bedankt,
Bart
daarna wil ik treinbestuurder worden, maar stel dat ik afgekeurt word... want die selectie zou wel zeer willekeurig zijn en je moet ook wel geluk hebben, niet? Dan zou ik dus elektromechanieker worden in een atelier ofzo. Maar ik zit nog met een vraagje:
Alvast bedankt,
Bart
Re: depaneerder?
Succes in het prison!!!TBbart schreef: Dan zou ik dus elektromechanieker worden in een atelier ofzo.
Re: depaneerder?
waar haal je het idee dat de selectie van tb heel willekeurig is, bart niet beginnen doemdenken van voor je uw eerste stap gezet hebtTBbart schreef:Ik heb bijna mijn diploma A2 Electromechanica,
Alvast bedankt,
Bart

-
- Contacteer:
hier kom je tussen in herstelling aan locs in stations of een vorming die onmiddelijk kunnen uitgevoerd worden met klein gereedschap. (vervangen van lampen, bepaalde zekeringen, telocband vervangen, dataK7 vervangen,.....), die herstellingen dus waar de bestuurder niet over het nodige materieel beschikt, waarvoor de loc of ms niet naar de werkplaats moet.Bibke schreef:Wat houdt de functie "depaneerder" precies in?
je moet ook de remproeven kunnen uitvoeren, remmen afzonderen, veel weten, zoals wanneer is stroomafnemer over zijn sleetgrens, wanneer keur je een remblok af, wanneer een motorgroep, compressor af te zonderen, het park van rollend materieel zo een beetje van binnen en buiten kennen

-
- Contacteer: