Treinwagon volledig uitgebrand in Geel
In februari dit jaar is er ook een motor oververhit geraakt in HerentalsJoris schreef:Hallo,
De sauna 41'ers:
4117: Mol, 2002
4163:???, 2003
4109: Erquelinnes,2005
4137: Antwerpen, 2007
4131: Geel, 2007
Wie kan aanvullen, doe gerust!
Groeten,
Joris De Mol
http://www.thalsfm.be/nieuws/lokaal/ind ... &tid=23848
- trainfreak
Kan zijn van wel hoor.5307 schreef:bestaat er niet zoiets als "niet tevreden geld terug" of geldt dit niet bij zo'n dure aankopen ?????
De eerste stellen waren ergens in Frankrijk te lang blijven staan en hingen vol met grafitti, ze hebben ze teruggestuurd naar de leverancier...
Maar de 41'ers nu bollen hier wel al enkele jaren.
Als er nu problemen opduiken zal de leverancier afwijzen dat het zijn schuld is...
Siemens heeft ooit een hele serie dieselloks moeten terugnemen die al geleverd waren aan Noorwegen.5307 schreef:bestaat er niet zoiets als "niet tevreden geld terug" of geldt dit niet bij zo'n dure aankopen ?????
NMBS Directeur-generaal Denayer, die onlangs met pensioen ging, heeft bij zijn vertrek wel gezegd dat er bij toekomstige aankopen van rollend materiaal, veel strengere eisen zouden gesteld worden aan de leveranciers. Wel raar dat al die directeurs-generaal die met pensioen gaan pas hun mond opendoen en gebreken aanklagen als ze vertrekken.
Hallo,
En dan nog... De 3001 CFL en de 4117 NMBS gingen in vlammen op in de garantie-periode (bij mijn weten toch).
De hedendaagse toestand: van de 3001 blijft enkel de kast over, die is nooit hersteld, en de 4117, die roest dacht ik ook nog altyd weg in hasselt, ik dacht wel dat die al een kuis & pluk beurt gekregen heeft..
Groeten,
Joris De Mol
In de garantie periode wel, NORMAALGEZIEN, maar de 41 is al uit garantie denk ik...5307 schreef:bestaat er niet zoiets als "niet tevreden geld terug" of geldt dit niet bij zo'n dure aankopen ?????
En dan nog... De 3001 CFL en de 4117 NMBS gingen in vlammen op in de garantie-periode (bij mijn weten toch).
De hedendaagse toestand: van de 3001 blijft enkel de kast over, die is nooit hersteld, en de 4117, die roest dacht ik ook nog altyd weg in hasselt, ik dacht wel dat die al een kuis & pluk beurt gekregen heeft..
Groeten,
Joris De Mol
-
- Contacteer:
Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Hij had hem gewoon nooit afgevraagd waarom er nu in hemelsnaam een brandweerman bij die 41'ers was meegeleverd...Adler schreef:NMBS Directeur-generaal Denayer, die onlangs met pensioen ging, heeft bij zijn vertrek wel gezegd dat er bij toekomstige aankopen van rollend materiaal, veel strengere eisen zouden gesteld worden aan de leveranciers.
Groeten,
Joris De Mol
- Bijlagen
-
- De 41 in zijn verpakking...
- playmobil41.jpg (40.71 KiB) 4018 keer bekeken
Ik hoop dat men inderdaad zijn lesje geleerd heeft en bvb de nieuwe GEN-stellen wel iets beter van kwaliteit zullen zijn.NMBS Directeur-generaal Denayer, die onlangs met pensioen ging, heeft bij zijn vertrek wel gezegd dat er bij toekomstige aankopen van rollend materiaal, veel strengere eisen zouden gesteld worden aan de leveranciers.
- trainfreak
Van trainspotterkeam62 schreef:Als ik me niet vergis is dit een creatie van de HGBTF'er (zijn naam ontsnapt me) uit Loppem !Joris schreef:Hallo,
Hij had hem gewoon nooit afgevraagd waarom er nu in hemelsnaam een brandweerman bij die 41'ers was meegeleverd...
Groeten,
Joris De Mol

De brandweerman krijg je er gratis bij!

Hallo,
En ik ben het er vergeten bijzetten, waarvoor mijn excuses!
Groeten,
Joris De Mol
Klopt! Dat stond destijds in de babbelhoek als ik me niet vergis.am62 schreef:Als ik me niet vergis is dit een creatie van de HGBTF'er (zijn naam ontsnapt me) uit Loppem !Joris schreef:Hallo,
Hij had hem gewoon nooit afgevraagd waarom er nu in hemelsnaam een brandweerman bij die 41'ers was meegeleverd...
Groeten,
Joris De Mol
En ik ben het er vergeten bijzetten, waarvoor mijn excuses!
Groeten,
Joris De Mol