en een knoppeke in de cabine om te kiezen naar waar je wil rijden zeker
Trouwens in het centrum van Baarle gade toch iets moeten verzinnen, want daar is er een openbare weg gelegd op de vroegere spoorwegbedding, da gaat toch nogal krap worden om daar nog treinen over te laten rijden.
Steven schreef:da vind ik persoonlijk nog een vrij scherpe (ik ga altijd voor hoge snelheden he :p en dus liefst eentje waar je in dit geval 120 op mag)
voor het eerdere beperkte aantal treinen dat gebruik zou maken van die bocht hoeft die hoge snelheid niet
De lijnen in de kempen hebben het suppererg. Té vol en vertragingen. Kijk maar naar de treinnaar MAnage (nu brussel-zuid) is eindlijk een M5 en M6. Al is niet iedereen tevree met de M5! kijk eens op http://www.trunhoutmanage.be
Ik kwam toevallig uit op dit forum, waar mijn lezersbrief blijkbaar overgenomen is. Ik wou even reageren op mensen die vonden dat ik beter naar de klantendienst schreef. Wel, ik heb gelijktijdig naar hbvl en de klantendienst van de NMBS gemaild. Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen.
LierTrainspotter schreef:De lijnen in de kempen hebben het suppererg. Té vol en vertragingen. Kijk maar naar de treinnaar MAnage (nu brussel-zuid) is eindlijk een M5 en M6. Al is niet iedereen tevree met de M5! kijk eens op http://www.trunhoutmanage.be
2x per dag een M5, voor de rest een break, die M6 heb ik ook al is in Turnhout zijn staan maar dat is hoogst uitzonderlijk.
Wover schreef:Eerder hoogstnormaal hoor, de dienst met M6'en doet geloof ik 4 diensten (2 keer op en af) en staat 's nachts stil in Turnhout.
welke uren zouden dat dan zijn? De M5 vertrekt om 9u34 en om 14u34 in Turnhout. En is dan steeds de aankomende trein. Ik neem die trein vanuit Lier regelmatig op spitsuren (komende van ANtwerpen) en heb nog nooit op een M6 gezeten (op die lijn he jongens ik ben niet spoorwegvreemd ).
Sorry dat ik zomaar de discussie binnenval maar ik ben nog maar sinds gisteren gereistreerd, hallo dus
Wat is er dan mis met die treinen buiten de vertragingen? Ik zit vaak in overvolle Breaks en klassiekjes en ik heb ook geen alternatief tenzij ik een halfuur of langer blijf wachten in Denderleeuw. Een M5 heeft wel gebreken maar die zullen wel opgelost geraken eens er meer M6-rijtuigen gaan rijden en de M5 ook nog vernieuwd worden.
De M5 trein zal je bijna de volledige dag heen en weer zien rijden tussen turnhout en brussel zuid. Het is de eerst te zien vanaf de 3427 om dan als 3708 weer te keren en zo verder