Ach ik vind dat de prijs zo wel mag blijven.
Wat talen betreft, ik was laatst een dag in Brussel en ik schatte dat ongeveer 10% ofzo maar Nederlands of Engels sprak, de rest enkel Frans.

Steven, daar zeg je het: "tussen de mensen die er werken". Eurocraten spreken onderling voornamelijk Engels, dat klopt. Maar als diezelfde Eurocraat in het weekend in zijn villa in Tervuren zit en die gaat naar de bakker, kan die bij de modale Belgische handelaar kiezen tussen 2 talen: Nederlands en Frans. En welke landstaal denk je dat een doorsnee-buitenlander gaat kiezen als hij toch iets of wat in dit land wil integreren? Nederlands of een wereldtaal als Frans?? En als hij zijn kinderen niet naar een Europese school stuurt, welke school gaat hij dan kiezen? Juist, diegene van de taal die hij wat beheert. En zo zijn we vertrokken.....Steven schreef:lol groentje iets meer in brussel komen, de laatste tijd maakt Engels er echt wel een pijlsnelle opmars hoor. zeker op openbare plaatsen zoals stations en toeristische punten. in de europese wijk is het bijna enkel engels wat je er nog zal horen tussen de mensen die er werken.