CFL 3000
Bedankt voor de hint. Ik heb de 3009 besteld daar en ben in blijde verwachting13'erke schreef:Zie http://www.modeltrein-paradise.be

Ik heb op uw site gezien dat je ook de 3009 verwachtte, heb je die ondertussen ook al ?
ik heb daar 1324 besteld (en sinds gisteren ontvangen), vlotte verwerking van info, optimale klantvriendelijkheid, steeds tot uw dienst, zo zouden er meer moeten zijn.
eigenlijk is zijn winkel voorlopig enkel bestaande online (afhalen doe je namelijk bij hem thuis in de woonkamer of per koerierbedrijf). bovenal niet te vergeten, zacht prijzen voor bijna alle modellen
eigenlijk is zijn winkel voorlopig enkel bestaande online (afhalen doe je namelijk bij hem thuis in de woonkamer of per koerierbedrijf). bovenal niet te vergeten, zacht prijzen voor bijna alle modellen

euh ja heel mooi, maar ik verzamel ook nog SBB en RhB locs, dus da zijn al genoeg kosten dacht ik zo (om nog ni te spreken dat mijn rekening soms moord en brand roept bij mijn gedachten van aankopen).
heb gisteren even een rekening gemaakt
18 normaalspoorlocs (waarvan 1 HLR) en 4 smalspoorlocs
de Re 474 018 staat in bestelling dus laat ons stellen dat ik mijn rekening al genoeg plunder he :p
heb gisteren even een rekening gemaakt
18 normaalspoorlocs (waarvan 1 HLR) en 4 smalspoorlocs
de Re 474 018 staat in bestelling dus laat ons stellen dat ik mijn rekening al genoeg plunder he :p