SNCF loc op Luchtbal
SNCF loc op Luchtbal
Gisteren zag ik een rode SNCF E-loc met onderlossers op de luchtbal.
(Weet niet welke reeks want ken niets van SNCF materiaal)
Weet iemand wat die daar komt doen?
(Weet niet welke reeks want ken niets van SNCF materiaal)
Weet iemand wat die daar komt doen?
Dat type lok zie je inderdaad vaak op lijn 27 en 12. Er zijn ook groene maar ik geloof dat die niet meer zijn toegelaten in Belgie.5307 schreef:om daarop te antwoorden heb ik meer info nodig hoor! al ken ikzelf maar 1 rode sncf eloc die in belgie mag, das de bb36000 oftewel astride...
is het deze???
Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Die zijn wel nog toegelaten (onlangs was er nog 1 in België), maar omdat de groene MUX hebben, en de rode niet, worden de groene ingezet tussen Fr en It.Adler schreef:Dat type lok zie je inderdaad vaak op lijn 27 en 12. Er zijn ook groene maar ik geloof dat die niet meer zijn toegelaten in Belgie.5307 schreef:om daarop te antwoorden heb ik meer info nodig hoor! al ken ikzelf maar 1 rode sncf eloc die in belgie mag, das de bb36000 oftewel astride...
is het deze???
Groeten,
Joris De Mol
-
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
- Contacteer:
om aldaar overgenomen te worden door raillion, sncf wil heeeeeeeeeel graag in NL rijden maar kan het voorlopig niet gedaan krijgen. heel eenvoudig ze ontbreken personeel die voldoende kennis heeft van het Nederlands om er te mogen rijden. ja en nee volstaan niet als voldoende kennis he. waarom denk je dat ze een depot willen in antwerpen en vlaamse bestuurders proberen te werven?5307 schreef:wat is er daar nu weer te zien/doen ??????
Maar door België mogen ze wel rijden met hun "ja" en "nee"Steven schreef:om aldaar overgenomen te worden door raillion, sncf wil heeeeeeeeeel graag in NL rijden maar kan het voorlopig niet gedaan krijgen. heel eenvoudig ze ontbreken personeel die voldoende kennis heeft van het Nederlands om er te mogen rijden. ja en nee volstaan niet als voldoende kennis he.5307 schreef:wat is er daar nu weer te zien/doen ??????

-
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
- Contacteer:
??? Wordt daar dan niet gewisseld van loc ofzo ? Vroeger werd de loc al in Schijnpoort vervangen door een HLE25.5 , is dat dan nu het geval te Essen ? Enfin , het zou wel kunnen hoor , nu die bundel daar toch maar voor niets ligt te verrotten hebben ze er nog iets aan..Stijn D.C. schreef:Volgens een SNCF TB dat ik ken rijden ze nu ook naar Essen met de BB36000
Verwondert mij toch wel aangezien bij INT-treinen (Bergland Express als die door een 27 ipv een 25.5 getrokken wordt..) de loc pas in Roosendaal gewisseld wordt...
En daarbij : als ze in Nederland willen gaan rijden moeten ze ATB hebben + WITTE snor (rood is niet geldig , cfr. Railion NL BR232 locs die ook een rood front hebben maar uiteindelijk een extra wit vlak hebben , zelfde zal het geval zijn bij de BR189 toegelaten voor NL..)

FRET heeft namelijk toch die 2 G2000'en gekocht/gehuurd voor NL , zijn die dan maar tijdelijk tot de BB36000 gekeurd is dan ? Zou wel best kunnen , maar ik weet niet of de aansluiting van de klant geëlektrificeerd is..

-
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
- Contacteer: