hein schreef:Er rijden nog 13en op de ic g. Daarstraks heb ik het nog gezien. Dus het klopt niet de IC G volledig met M6 gereden word. Er rijdt maar een treinstel met dubbeldekkers.
Het klopt wel hoor.
Er hing vandaag een bulletin aan de dienstfiches.
Dat het overbrengingsdag was.
De I11 stam die gisteren nog reed, stond natuurlijk deze nacht (nacht van 09 op 10 juni) op Schijnpoort uitgeweken. Idem dito met de Ms96 stammen. Ze gaan dat materiaal niet leeg laten rijden hé, dan kunnen ze het beter nog als trein opsturen, en daar omwisseling van materiaal doen.
Normaal gezien (op papier toch) moet vanaf morgen alles met M6'en gedaan worden. En anders kloppen onze dienstfiches niet.
Maar dat betwijfel ik.
hein schreef:Er rijden nog 13en op de ic g. Daarstraks heb ik het nog gezien. Dus het klopt niet de IC G volledig met M6 gereden word. Er rijdt maar een treinstel met dubbeldekkers.
Het klopt wel hoor.
Er hing vandaag een bulletin aan de dienstfiches.
Dat het overbrengingsdag was.
De I11 stam die gisteren nog reed, stond natuurlijk deze nacht (nacht van 09 op 10 juni) op Schijnpoort uitgeweken. Idem dito met de Ms96 stammen. Ze gaan dat materiaal niet leeg laten rijden hé, dan kunnen ze het beter nog als trein opsturen, en daar omwisseling van materiaal doen.
Normaal gezien (op papier toch) moet vanaf morgen alles met M6'en gedaan worden. En anders kloppen onze dienstfiches niet.
Maar dat betwijfel ik.
Ik heb de samenstellingen gadegeslagen vanaf 13.00u, en dit ben ik tegengekomen:
1 ram MS 96
2 rammen 13+I11
1 ram 13+M6+13.
Als het overbrengingen zijn is het wel raar dat die heen en weer blijven rijden, want de opgesomde stellen heb ik zowel van als naar FSD zien rijden.
Groeten,
Joris De Mol
Hallo,
We hadden om 21.20 u: 13+M6+13
En daarvoor, om 20.20u: MS 96 (3 exemplaren). Heeft daar toevallig iemand de nummers van die stellen, ik ben ze blijkbaar vergeten te fotograferen... De eerste is de 484.
De 13'ers zijn de 1349(kant FSD) en de 1342 (kant FN).
Groeten,
Joris De Mol
AM96 is dus met een uur verlaat en de I11 met 13 uur vervroegt normaal is de laatste oostende antwerpen met 13 en I11 vandaag was dit AM96 en de voorlaatste reed normaal met AM96 en deze zal vandaag met 13 en I11 rijden
mijne heren zit ni altijd zo te speculeren maar kijk gewoon is meer door het raam, als een collega zegt dat het zo voorzien is vanaf een bepaalde datum dan zal dat wel in orde komen desnoods met een dag of twee vertraging.
Iemand een idee welke IR-relatie eerst MS96-materieel zou krijgen? Men praat al lang om de treinen van De Panne naar de Luchthaven te bedienen met MS96, maar dat waren ook maar geruchten.
oorspronkelijk had men idd het idd om alle treinen die de luchthaven aandeden met ms96 te doen, of dit nog zal doorgaan is een andere vraag. afwachten dus, speculeren heeft echt geen zin.
Merijn schreef:Iemand een idee welke IR-relatie eerst MS96-materieel zou krijgen? Men praat al lang om de treinen van De Panne naar de Luchthaven te bedienen met MS96, maar dat waren ook maar geruchten.
Op een bijeenkomst over openbaar vervoer in de Westhoek heeft een vertegenwoordiger van B-Reizigers onlangs aangekondigd dat er op de IR naar De Panne vanaf 9/12 in de daluren MS96 zal worden ingezet.
Steven schreef:oorspronkelijk had men idd het idd om alle treinen die de luchthaven aandeden met ms96 te doen, of dit nog zal doorgaan is een andere vraag. afwachten dus, speculeren heeft echt geen zin.
Dan zullen ze toch eerst een aantal mensen in onze reeks nog de 96 moeten aanleren, anders zullen er een aantal treintjes niet op de luchthaven geraken.
Ik heb even uit het raam gekeken en het volgende opgemerkt:
1828-08-32-12-36-16-40-20 3 MS 96
1805-29-09-33-13-37-17-41-21 2 T13 + 7 M6
1806-30-10-34-14-38-18-42 1 T13 + 8 I11 (er waren problemen met de deuren, deze heeft vandaag ook met 1 break gereden)
1827-07-31-11-35-15-39-19 3 MS 96
Steven schreef:mijne heren zit ni altijd zo te speculeren maar kijk gewoon is meer door het raam, als een collega zegt dat het zo voorzien is vanaf een bepaalde datum dan zal dat wel in orde komen desnoods met een dag of twee vertraging.
Dat bedoel ik met theorie en praktijk alles heeft zijn tijd nodig om in gang te schieten.