Thalys op L25

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Shrek

Thalys op L25

Bericht door Shrek »

daarstraks zag ik nog eens een thalys op L25. Is dit toevallig of gaan ze vanaf nu allemaal over het "snelle" spoor? :P
rvdborgt

Re: Thalys op L25

Bericht door rvdborgt »

Shrek schreef:daarstraks zag ik nog eens een thalys op L25. Is dit toevallig of gaan ze vanaf nu allemaal over het "snelle" spoor? :P
Had hij misschien vertraging en werd hij daarom "omgeleid"? Normaliter rijdt de Thalys nog tot december over lijn 27.

Groetjes,
Rian
msts.be

Bericht door msts.be »

Ik weet niet of het toevallig ofzo is , maar ik heb nog wel een filmpje van Tommy ergens op mn pc waar een Thalys van L25 naar L27 in Kontich wisselt.. dateert al wel van 2003 maar zal het nog eens online zetten op Google Video ofzo..
Nekvin

Bericht door Nekvin »

De eerste 'losse' thalys, zonder reizigers, rijdt als ME 9306 en komt van Schaerbeek vorming groep C. Deze wordt bij ons op lijn 25 gezet. Ook de retour daarvan Thalys E9306 komt op lijn 25 van antwerpen en wordt bij ons in vilvoorde dan op lijn 27 gezet om naar schaerbeek vorming groep c te rijden. Dit zijn bij mijn weten de enige voorziene thalyssen op lijn 25.
dentheo

Bericht door dentheo »

Nekvin schreef:De eerste 'losse' thalys, zonder reizigers, rijdt als ME 9306 en komt van Schaerbeek vorming groep C. Deze wordt bij ons op lijn 25 gezet. Ook de retour daarvan Thalys E9306 komt op lijn 25 van antwerpen en wordt bij ons in vilvoorde dan op lijn 27 gezet om naar schaerbeek vorming groep c te rijden. Dit zijn bij mijn weten de enige voorziene thalyssen op lijn 25.
Gaan de twee thalyssen 'snachts ( 01:00 ? en 05:00 ?)over de 27 ?
Steven

Bericht door Steven »

om dat uur zijn er geen thalystreinen hoor :-)
dentheo

Bericht door dentheo »

Steven schreef:om dat uur zijn er geen thalystreinen hoor :-)
gegarandeerd, ik hoor ze rijden uit mijn bed.
Steven

Bericht door Steven »

euh da betwijfel ik sterk of jij het over een thalys hebt denk eerder een goederentrein :p tijdens de nacht verlaat in normale omstandigheden geen enkele thalys het brussels gewest :-)
dentheo

Bericht door dentheo »

Steven schreef:euh da betwijfel ik sterk of jij het over een thalys hebt denk eerder een goederentrein :p tijdens de nacht verlaat in normale omstandigheden geen enkele thalys het brussels gewest :-)
Wat heeft het brussels gewest daarmee te zien ??

Is een thalys die van Amsterdam komt (om te wassen ??)

Gaat 's morgens weer retour...
Steven

Bericht door Steven »

maar niet na middernacht hoor, alle thalyssen zijn binnen in brussel gewest voor het spokenuur :-)de laatste komt binnen uit parijs om 23.17 ongeveer
dentheo

Bericht door dentheo »

Steven schreef:maar niet na middernacht hoor, alle thalyssen zijn binnen in brussel gewest voor het spokenuur :-)de laatste komt binnen uit parijs om 23.17 ongeveer
LEEG voor onderhoud......

Rijdt bijna in dienstregeling vroeger nachttrein (28?)... tussen 24:00 en 01:00 over lijn 12 en terug iets voor zes 's morgens...

Gaat die dan via 28 naar Vorst om noord-zuid vrij te houden voor onderhoud ?
Steven

Bericht door Steven »

mmm zolaat heeft er niemand van de s of t gedaan hoor bij ons die mannen zijn allemaal thuis voor middernacht.
dentheo

Bericht door dentheo »

Steven schreef:mmm zolaat heeft er niemand van de s of t gedaan hoor bij ons die mannen zijn allemaal thuis voor middernacht.
ik ga mijn wekker niet zetten, maar moest ik hem horen (typisch ritme, één draaistel, twee draaistellen, weer stuk of zes enkele , één paar en weer één, ge kunt meetellen) dan meld ik mij weer....
Nekvin

Bericht door Nekvin »

er komt soms 's avonds om dat uur nog een losse thalys terug van amsterdam om terug leeg te vertrekken uit brussel 's morgens, maar ik weet niet precies om hoelaat dat is. In vilvoorde slaapt de seingever meestal het grootste stuk van de nacht :P
dentheo

Bericht door dentheo »

Nekvin schreef:er komt soms 's avonds om dat uur nog een losse thalys terug van amsterdam om terug leeg te vertrekken uit brussel 's morgens, maar ik weet niet precies om hoelaat dat is. In vilvoorde slaapt de seingever meestal het grootste stuk van de nacht :P

Oef, dacht al dat ik gedroomd had...
Plaats reactie