Patrick schreef:Goed gezien! Bij het bericht over de stakende Brugse bestuurders enkele weken geleden had VRT idd een gecrashte break gepubliceerd. http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml
Schandalig!
Was dat niet in Menen gebeurd die crash?
Hoeneer gebeurde dat dan wel? En dit zouden ze toch ook eens mogen doen voor Oostende, zeg. Een P-trein die enkel stopt in Brugge en Oostende en niet in Gent
Patrick schreef:Goed gezien! Bij het bericht over de stakende Brugse bestuurders enkele weken geleden had VRT idd een gecrashte break gepubliceerd. http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml
Schandalig!
Was dat niet in Menen gebeurd die crash?
Hoeneer gebeurde dat dan wel? En dit zouden ze toch ook eens mogen doen voor Oostende, zeg. Een P-trein die enkel stopt in Brugge en Oostende en niet in Gent
bij mijn wete is Gent het tweede bangrijste station van heel belgie dus ik vind dit maar normaal dat daar alle treinen stoppen
Maar de Luikenaars krijgen wel een rechtstreekse P-trein zonder tussenstop in Leuven. En een P-trein, maakt dat nu zoveeeeeeeeel verschil, ja. ik ben voorstander van 's morgens P-7003 en 's avons P-8002 of P-8004.
Jonathan schreef:Maar de Luikenaars krijgen wel een rechtstreekse P-trein zonder tussenstop in Leuven. En een P-trein, maakt dat nu zoveeeeeeeeel verschil, ja. ik ben voorstander van 's morgens P-7003 en 's avons P-8002 of P-8004.
Kunde gij ier wel iets potitief zeggen eigelijk want als ik hier zo rondkijk amai zenne tis ier al negatief van u bekijk de wereld met een beetje meer kleur ja.
Jonathan schreef:Maar de Luikenaars krijgen wel een rechtstreekse P-trein zonder tussenstop in Leuven. En een P-trein, maakt dat nu zoveeeeeeeeel verschil, ja. ik ben voorstander van 's morgens P-7003 en 's avons P-8002 of P-8004.
Kunde gij ier wel iets potitief zeggen eigelijk want als ik hier zo rondkijk amai zenne tis ier al negatief van u bekijk de wereld met een beetje meer kleur ja.
hee, ik mag toch wel mijn gedacht zeggen zeker. En om terug te komen op die P-treinen, het was mijn Pa die mij dat ooit eens voorstelde. Ik geef hem gelijk ook. Persoonlijk heb ik er niet veel aan. Ik kan moeilijk ijveren voor een trein die tussen Oostende en Brugge wat minder stopt, hé
ik stel enkel vast dat er hier van de hak op de tak gesprongen word, mannen hou u een beetje on topic aub kwestie dat iedereen nog een beetje kan volgen over wat het gaat ipv kris kras door elkaar te posten
Ik vind dat we hier in Brugge al niet mogen klagen qua treinverbindingen met Brussel!
Twee maal per uur een IC-trein die onderweg maar één keer stopt te Gent en Brussel-Zuid bereikt in 50 min!
Jonathan schreef:Maar de Luikenaars krijgen wel een rechtstreekse P-trein zonder tussenstop in Leuven. En een P-trein, maakt dat nu zoveeeeeeeeel verschil, ja. ik ben voorstander van 's morgens P-7003 en 's avons P-8002 of P-8004.
das een compleet ander verhaal voor Luik.
bijv. op de 8002 stappen er al een pak in Gent af om bijvoorbeeld op de L 1967 naar Ronse over te stappen
IC C 716 naar Kortrijk
L 1867 naar Geraardsbergen
...
ook voor de 7003 en de 8004 la même chose (bij wijze van spreken)
je moet hier niet te veel naar de naam van een trein kijken, je moet gewoon zien naar zijn functie, het is te zeggen waarom die ingelegd is dus, die fameuze p trein naar luik is er vooral gekomen omdat alle andere trein in die richting meer dan overbezet waren en zelfs deze nieuwe p trein zit meer als vol
En vanaf Leuven, of P-treinen die in Leuven stoppen zijn er voldoende.
Dus laat die Luikenaars rustig doorzoeven. Het was veel vroeger opstaan voor hen dan voor de Leuvenaars.
Steven schreef:je moet hier niet te veel naar de naam van een trein kijken, je moet gewoon zien naar zijn functie, het is te zeggen waarom die ingelegd is dus, die fameuze p trein naar luik is er vooral gekomen omdat alle andere trein in die richting meer dan overbezet waren en zelfs deze nieuwe p trein zit meer als vol
Daar heb je gelijk in, maar er staan toch geen 12 I11 op. Terwijl er in Oostende zoveel staan.
Steven schreef:je moet hier niet te veel naar de naam van een trein kijken, je moet gewoon zien naar zijn functie, het is te zeggen waarom die ingelegd is dus, die fameuze p trein naar luik is er vooral gekomen omdat alle andere trein in die richting meer dan overbezet waren en zelfs deze nieuwe p trein zit meer als vol
Daar heb je gelijk in, maar er staan toch geen 12 I11 op. Terwijl er in Oostende zoveel staan.
er zijn 2 diensten met 13 den eerste is de snelle P van Luik naar Brussel en den tweede komt van Gouvy stop in alle stations van Gouvy tot Luik en van Luik zo via de L2 naar Leuven daar eens stoppen en dan richting Brussel deze 2 treinen heb 1 loc type 13 en 8 I11 rijtuigen waarvan elk 1 I11 stuurrijtuig.