Het zou inderdaad prachtig zijn moest de Duitse Euregiobahn het Belgische grensgebied in een lusvorm Aken - Welkenraedt - Eupen - Raeren - Stolberg - Aken kunnen bedienen.
Over een paar jaar is er nog eens een Talent-dieselstel via Raeren naar Eupen gereden ter promotie van deze verbinding.
? zu IC Linie A
Dit ZOU inderdaad prachtig zijn. Ik ben er absoluut voorstander van omdat de Oostkantons mij zeer na aan het hart liggen.Trainspotterke schreef:Het zou inderdaad prachtig zijn moest de Duitse Euregiobahn het Belgische grensgebied in een lusvorm Aken - Welkenraedt - Eupen - Raeren - Stolberg - Aken kunnen bedienen.
Over een paar jaar is er nog eens een Talent-dieselstel via Raeren naar Eupen gereden ter promotie van deze verbinding.
In Duitsland is men gewonnen voor het idee, de mensen en politici uit de Oostkantons evenzeer. Helaas hebben zij hierin uiteraard geen of weinig beslissingsmacht.
Het blijft een goede zaak dat de sporen nog steeds niet opgebroken zijn. Zolang dit zo blijft, kunnen we nog de hoop koesteren dat deze verbinding OOIT in herbruik zal komen.
Zowiezo zou het spoor tussen Eupen en De Duitse grens opnieuw aangelegd moeten worden, ze!wrpint schreef:Dit ZOU inderdaad prachtig zijn. Ik ben er absoluut voorstander van omdat de Oostkantons mij zeer na aan het hart liggen.Trainspotterke schreef:Het zou inderdaad prachtig zijn moest de Duitse Euregiobahn het Belgische grensgebied in een lusvorm Aken - Welkenraedt - Eupen - Raeren - Stolberg - Aken kunnen bedienen.
Over een paar jaar is er nog eens een Talent-dieselstel via Raeren naar Eupen gereden ter promotie van deze verbinding.
In Duitsland is men gewonnen voor het idee, de mensen en politici uit de Oostkantons evenzeer. Helaas hebben zij hierin uiteraard geen of weinig beslissingsmacht.
Het blijft een goede zaak dat de sporen nog steeds niet opgebroken zijn. Zolang dit zo blijft, kunnen we nog de hoop koesteren dat deze verbinding OOIT in herbruik zal komen.
