Stel uzelf voor

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

joke schreef:Nee..ik ben eigenlijk totaal niet geïnteresseerd in treinen, maar kwam op een droevige manier in contact met dit forum.. Maar nu ik hier toch ben op dit forum , en er af en toe eens op kijk, kan ik me zowel beter voorstellen :wink:
Oei oei, op een droevige manier met dit forum in contact komen?! :lol:

En zo is er weer een bruggeling meer op het forum. :P
Schaap
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Oei oei, op een droevige manier met dit forum in contact komen?!
Ze kent mij ;)
Trainspotterke

Schaap schreef:
Oei oei, op een droevige manier met dit forum in contact komen?!
Ze kent mij ;)
Vandaar de droevige manier. :lol: :lol: :lol: :twisted:
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Hoi,

Ik zal ook eens iets schrijven se.

Ik ben dus Thomas, 22 jaar, ik woon in Alsemberg (ongeveer 20 km loodrecht onder Brussel, net niet in Wallonie).

De grafische talenten van mijn moeder heb ik overgeërfd. Ik hou mij dus vaak bezig met ontwerpen en tekenen. Maar meer nog met fotografie, al dan niet digitaal.
Sinds mijn geboorte al ben ik zwaar ziek, sinds mijn 16e levensjaar doof en andere dergelijke ongemakkelijkheden steken te pas en te onpas op (nu ja, laat dat ‘te pas’ maar weg).
Sinds 1996 ben ik gepassioneerd door treinen. Sinds 2000 ook door trams en metro’s, en nog later door bussen en Sabena.
Veel hou ik mij bezig met computerzaken. Websites, Dreamweaver, Internet, fora, Word, Auran Trainz, Resource Hacker, FTP, Opera Browser, Windows-bugs … het zijn maar enkele van die termen waar ik me zo vaak mee bezig hou.

Meer info en schrijfsels over mij: http://blog.thomsten.com :wink:
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

@ Steven, nee mn haar is hetzelfde :wink: het zit alleen in 1 gebonden! :)
Nekvin

Bericht door Nekvin »

Nou

Ik ben Kevin
Ik ben seingever eerste klasse in Vilvoorde
Ik ben 20 jaar
en dat is het zowat
Steven

Bericht door Steven »

mijne heren en dames het is hier NIET verboden een foto van uzelf bij te plaatsen :-)
Trainspotterke

Steven schreef:mijne heren en dames het is hier NIET verboden een foto van uzelf bij te plaatsen :-)
u vraagt, wij draaien! :wink:

Foto klein jaarke geleden genomen na het eerste deel van een zware Fietstocht te Han-sur-Lesse. :P
Bijlagen
SUC53550x.jpg
SUC53550x.jpg (40.55 KiB) 3006 keer bekeken
Trainspotterke

Ook nog even kort voorstellen voor wie mij nu nog niet kent. :P

Ik ben 18 jaarkes, 19 op 23 augustus (allemaal onthouden, hé! :P ).
Ik doe mijn eerste jaar Industrieel Ingenieur aan de Hogeschool Gent in ... Gent. :P
Wonende te Loppem (voormalige hoofdstad van België), zes kilometer ten zuiden van Brugge, langsheen de L66

Hobby's: Tennis en met de treintjes spelen in het stoomcentrum Maldegem! :wink:
5307

Bericht door 5307 »

ge valt eigenlijk *again* in herhaling, ik kan nie meer bijhouden hoeveel keer ik die foto al gezien heb
Trainspotterke

5307 schreef:ge valt eigenlijk *again* in herhaling, ik kan nie meer bijhouden hoeveel keer ik die foto al gezien heb
Ah, heb der nog niet op gelet. :D Ik zal es een nieuwe moeten zoeken. :P Maar die heb ik nu nie direct. :P
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Mattias, ge zijt niet alleen. En mopjes over de alcohol zijn er ook al oneindig veel gemaakt :lol:

Dus mede-leden, niet doen dus 8) :wink:

BDJ
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Trainspotterke schreef:Ik doe mijn eerste jaar Industrieel Ingenieur aan de Hogeschool Gent in ... Gent. :P
Deze heeft zijn tweede jaar toegepaste informatica (bijna) afgerond, na volgend jaar ga ik ook industrieel ingenieur doen op Hogent. Als ik nog kan tellen dan zal ik daar mijn masterjaar aanvangen als jij net ook de master doet. :)
Tim

Bericht door Tim »

Toegepaste informatica op Hogent?

Heb dat daar vorig jaar ook gedaan, maar was niet echt iets voor mij :oops:
Shrek

Bericht door Shrek »

Dietrich schreef:
Trainspotterke schreef:Ik doe mijn eerste jaar Industrieel Ingenieur aan de Hogeschool Gent in ... Gent. :P
Deze heeft zijn tweede jaar toegepaste informatica (bijna) afgerond, na volgend jaar ga ik ook industrieel ingenieur doen op Hogent. Als ik nog kan tellen dan zal ik daar mijn masterjaar aanvangen als jij net ook de master doet. :)
dan zijn we (normaal) al me 3 :P
Plaats reactie