Warm Dagje Antwerpen Noord

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
AzzurroNL

Warm Dagje Antwerpen Noord

Bericht door AzzurroNL »

Na jaren voornamelijk in Nederland te hebben gespot (en af en toe op een vakantie in het buitenland) vond ik het maar eens tijd worden om over de grens te kijken. En waar kan dat beter voor de eerste keer dan bij Antwerpen Noord?

Hieronder een paar plaatjes die ik geschoten heb. Ze zijn van een tijdje terug (3 mei, nog een van die warme en droge dagen. Omdat ik niks anders had dan de benenwagen ben ik niet zo ver de haven ingekomen, en t geheel beperkt zich tot Y Schijn en aan de andere kant van de A12, vlak bij de Ekersedijk.

Vers geschilderde 2356 Afbeelding 2x reeks 77 met ertstrein Afbeelding Afbeelding 2328 met containertrein Afbeelding 2006 met ketelwagentrein Afbeelding 2612 met ketelwagentrein verlaat de haven Afbeelding Ook eens een staande foto geprobeerd: Franse 36012 Afbeelding De 1333 en nog een 13 met een sleep buizen Afbeelding dat was het voorlopig... maar het smaakte naar meer! Nu nog wat meer tijd en droog weer
Steven

Bericht door Steven »

je stond blijkbaar vrij kort tegen het spoor?
Sander

Bericht door Sander »

Je staat daar toch op een perron?
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

mooie foto's..Hoe toevallig. 2 Leidschendammers op een Belgisch treinenforum :D

hehe
AzzurroNL

Bericht door AzzurroNL »

Steven schreef:je stond blijkbaar vrij kort tegen het spoor?
Valt wel mee, k heb een flinke zoom erop zitten.

De enige waar ik dichtbij stond was de eerste, die 2356, maar die moest daar toch wachten voor het inrijsein. Nadat ik de foto gemaakt heb ben ik meteen een paar meter naar achter gegaan.
Steven

Bericht door Steven »

ha ok, zelf zou ik meer geprobeerd hebben om op die plaats meer trein te laten zien. :-)
Plaats reactie