Diverse treintjes
Wel op berendrecht is er niet al te veel verkeer. Alleen rijd DLC er5941 schreef:hey
zallg foto's tommy
ik zou ook een graag wat foto's maken op antweren barendrecht hoe geraak ik daar het best
gr hans
gemakkelijk naartoe.
Met het openbaar vervoer is de haven niet echt super te bereiken. Dus
ben je echt wel genoodzaakt om met de auto er naartoe te rijden.
Berendrecht bevind zich niet ver van de afrit van Stabroek. Namenlijk
naast de Antwerpsebaan in de Haven van Antwerpen.
Ook eventueel Berendrecht-Zuid afrit ( 13 )
Nog vragen... stel ze maar gerust

Niet verder dan Lembeek (scheidingszone 3 kV - 25 kV), aangezien die Franse locs niet onder 3000 volt gelijkstroom kunnen rijden!Bert schreef:Dat is een meetrit op L1. Zo hebben ze ook nog een omgebouwd TGV stel of ook wel de Iris genaamd. Ik dacht dat die om de twee weken naar Brussel-Zuid komt.Patrick schreef:BB 22380 SNCF: raar treintje

Ooit heeft er toch een "Nez Cassé" onder 3kV gereden : de BB10003 (prototype voor Astride tussen 1983 en 1997) kreeg in 1991 de asyncrone motoren van de Eurostar en die moesten ook onder 3kV getest worden..
Op de site van Marc Petit zijn daar foto's van te vinden : http://www.pixagogo.com/3221485791 (naar beneden scrollen, ergens in het midden zijn ze te vinden..)
Als ze die 2 BB22000 nu eens gelijkaardig zouden ombouwen.. ja ok de techniek dateert al van 1978 maar toch, zo moeilijk kan dat toch niet zijn ? Men heeft toch ook ooit de 25.5 op 1.5kV onder vol vermogen doen werken ?
Op de site van Marc Petit zijn daar foto's van te vinden : http://www.pixagogo.com/3221485791 (naar beneden scrollen, ergens in het midden zijn ze te vinden..)
Als ze die 2 BB22000 nu eens gelijkaardig zouden ombouwen.. ja ok de techniek dateert al van 1978 maar toch, zo moeilijk kan dat toch niet zijn ? Men heeft toch ook ooit de 25.5 op 1.5kV onder vol vermogen doen werken ?
De Iris komt wel degelijk tot Brussel-Zuid. De Franse locs natuurlijk niet. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.Trainspotterke schreef:Niet verder dan Lembeek (scheidingszone 3 kV - 25 kV), aangezien die Franse locs niet onder 3000 volt gelijkstroom kunnen rijden!Bert schreef:Dat is een meetrit op L1. Zo hebben ze ook nog een omgebouwd TGV stel of ook wel de Iris genaamd. Ik dacht dat die om de twee weken naar Brussel-Zuid komt.Patrick schreef:BB 22380 SNCF: raar treintje