vandaag naar Gent geweest om wat vynil te kopen in de Musicman en 2 vliegen in 1 klap meegenomen:
1) in een gemoderniseerd rijtuig 2eklas en de 1185 van centraal naar berchem (vlot boven geraakt)
2) dan de IC naar oostende die bestond uit een dubbele AM96!
Off topic: ook een vinylliefhebber/dj? Ik ben helaas van plan mijn turntables weg te doen en te ruilen voor cd-spelers, aangezien het anders te kostelijk wordt allemaal :p.
klopt
inderdaad is wel duur maar het heeft toch nog iets. ik hou het nog effe vol.
probeer dan ook enkel het beste te kopen (wat mijn stijl echt is) berlin-welle
voor meer hierover: kan ook via privat messages
Stijn D.C. schreef:De geruchten dat kortrijk - antwerpen ook met M6 gaat zijn, lijken niet te kloppen. tzou me ook verbazen
want voor lille flandres moet het sowiso ne AM 96 bitension zijn.
is wel gebeurd - gezien in lokeren (juni 2006) -- maar om de 3 uur rijdt de ICc maar tussen antwerpen en kortrijk. en die heb ik eens met M6 zien rijden
Laatst gewijzigd door treinbruno op 19 sep 2007, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo,
Ik dacht dat dat van die om de 3 uur enkel in het weekend was, en dat er M6 op de ICc zitten heb ik nog nooit gezien hoor!
Nieuw vandaag en gisteren: er zit weer een 13+M6+21 op de ICg.
Groeten,
Joris De Mol
Joris schreef:Hallo,
Ik dacht dat dat van die om de 3 uur enkel in het weekend was, en dat er M6 op de ICc zitten heb ik nog nooit gezien hoor!
Groeten,
Joris De Mol
nieuw is dit nimeer maar sinds dinsdag rijden er 3 a 4 gekoppelde klasiekjes op de IC G meestal gedaan door bestuurders van oostende dan heb je nog een ram met 3 gekoppelde AM96 een ram I11 met 13 en dan de 1355 6 M6 rijtuigen en de 2103
Joris schreef:Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
nieuw is dit nimeer maar sinds dinsdag rijden er 3 a 4 gekoppelde klasiekjes op de IC G meestal gedaan door bestuurders van oostende dan heb je nog een ram met 3 gekoppelde AM96 een ram I11 met 13 en dan de 1355 6 M6 rijtuigen en de 2103
Dat is idnerdaad al vaak gebeurd, 13+M6, maar met nieuw bedoelde ik dat het een verandering is, want, gedurende de hele zomer heb ik dat bijna niet gezien...
Groeten,
Joris De Mol
Ja, geweldig hoor, gisteren ook gemerkt. Trein van 9.52 in Berchem waren 3/4 klassiekjes en er waren al geen zitplaatsen meer in Berchem, dus wij hebben moeten rechtstaan tot in Gent. Vanaf Sint-Niklaas was er zelfs geen plaats meer in de gangen en op de balkons. We stonden met 21 op een balkon bv...
Daarvoor hadden we ook al moeten rechtstaan van Herentals tot Antwerpen, in totaal dus 1u15 rechtstaan. Ik was echt beschaamd om spoorliefhebber te zijn, want dat is echt geen toonbeeld van treinreizen...
het is inderdaad de 2de week dat de ICG v&an 6u42 in Oostende met klassiek gereden wordt. Blijkbaar hebben ze materiaalgebrek. Gelukkig zijn er in oostende altijd gedeklasseerde plekjes 1ste klas .