Thalys in Kapellen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Wouthje

Thalys in Kapellen

Bericht door Wouthje »

Toen ik daarstraks kort na de middag voorbij het station van Kapellen kwam, stond daar een Thalys stil aan het perron naar Nederland. Zo te zien leeg, alle deuren open en treinpersoneel met gele jasjes. Iemand een idee wat daar zou kunnen gebeurd zijn?
Adler

Re: Thalys in Kapellen

Bericht door Adler »

Wouthje schreef:Toen ik daarstraks kort na de middag voorbij het station van Kapellen kwam, stond daar een Thalys stil aan het perron naar Nederland. Zo te zien leeg, alle deuren open en treinpersoneel met gele jasjes. Iemand een idee wat daar zou kunnen gebeurd zijn?
Ik zal eens gaan kijken.
dentheo

Re: Thalys in Kapellen

Bericht door dentheo »

Wouthje schreef:Toen ik daarstraks kort na de middag voorbij het station van Kapellen kwam, stond daar een Thalys stil aan het perron naar Nederland. Zo te zien leeg, alle deuren open en treinpersoneel met gele jasjes. Iemand een idee wat daar zou kunnen gebeurd zijn?
Is volgens teletekst NL precies toch to Amsterdam gesukkeld, met vertraging
Adler

Bericht door Adler »

Inderdaad Thalys 9321 is met 2h40' vertraging aangekomen in Amsterdam.
Ik weet niet wat de reden is,wellicht een panne.

De Thalys website vermeld:
Er werd vandaag geen enkele belangrijke storing gemeld op het Thalys-netwerk.
Dus ook totaal onbetrouwbaar, die site.
Wouthje

Bericht door Wouthje »

Ik heb eens een mailtje gestuurd via Thalys network met een vraag om meer uitleg. 'k Ben eens curieus of daar antwoord op komt. Ik laat iets weten.
Plaats reactie