NMBS - 169 te Angleur op 5 Januari 2005.
CFL - 3010 te Angleur op 5 Januari 2005.
NMBS - 1309 - 1331 met een cargo-treintje te Angleur op 5 Januari 2005.
NMBS - 685 - 700 te Angleur op 5 Januari 2005.
Voor diegene dat het niet echt weten.
De nmbs heeft MEER losse ritten dan voorziene ritten met goederetreinen.
BV: Fnnd is er een trein voorzien voor naar Schaarbeek te brengen.
Deze trein word afgeschaft en dan mag je los naar Schaarbeek om u
retour op te gaan halen. Wanneer je in Schaarbeek toekomt krijg je daar
ook de melding dat jou trein er niet is. Dus los terug. Zijn meestal maar
kleine voorbeeldjes maar dat gebeurt er spijtig genoeg wel bij de spoorwegen.
Tommyken schreef:Voor diegene dat het niet echt weten.
De nmbs heeft MEER losse ritten dan voorziene ritten met goederetreinen.
BV: Fnnd is er een trein voorzien voor naar Schaarbeek te brengen.
Deze trein word afgeschaft en dan mag je los naar Schaarbeek om u
retour op te gaan halen. Wanneer je in Schaarbeek toekomt krijg je daar
ook de melding dat jou trein er niet is. Dus los terug. Zijn meestal maar
kleine voorbeeldjes maar dat gebeurt er spijtig genoeg wel bij de spoorwegen.
In onze modelspoorclub (Modelspoorvrienden Brugge n.v.d.r.) heeft er ook al een machinist zijn beklag zitten zeggen over het grote aantal losse en ledige ritten.
Luiheid is een grote ziekte bij de spoorwegen. Ik ben eigenlijk wel blij dat een ganse generatie binnenkort in pensioen gaat, want die mannen zijn op, het interesseert hen geen bal meer.
Die losse ritten zijn een prachtig voorbeeld. Nochtans, een telefoontje links & rechts plegen kan wonderen doen..., maarja, dat vraagt natuurlijk een inspanning...