Verkoop Eurostar-biljetten naar London St Pancras geopend

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Patrick

Verkoop Eurostar-biljetten naar London St Pancras geopend

Bericht door Patrick »

De biljettenverkoop is mogelijk voor het eerste vertrek naar/van de nieuwe Eurostar terminal in London St Pancras op 14 november 2007.

Eerste trein vertrekt die dag om 10.05 uit Brussel-Zuid en komt aan om 11.07 plaatselijke tijd.
Omgekeerd: vanuit London: 11.06 plaatselijke tijd met aankomst om 13.56 in Brussel.
sweek

Bericht door sweek »

Yay, de reis kan nu in twee uur! En St. Pancras is 12 minuten met de metro voor mij, dus het is echt ideaal.
Patrick

Bericht door Patrick »

Voila, ik heb al geboekt voor die historische rit van Brussel naar St Pancras 8)
Mmmm, langste champagnebar ter wereld. Ik denk dat ik het station niet zal uitkomen die dag :shock:
Wimpie

Bericht door Wimpie »

hoeveel kost het
Patrick

Bericht door Patrick »

Wimpie schreef:hoeveel kost het
Deze prijzen zijn nog altijd geldig.
Jules

Bericht door Jules »

De historische rit zal wel op 24 september zijn. Dan gaat de allereerste Eurostar van Brussel naar St Pancras.
Patrick

Bericht door Patrick »

Jules schreef:De historische rit zal wel op 24 september zijn. Dan gaat de allereerste Eurostar van Brussel naar St Pancras.
Krijgen wij, forumleden, daar geen plaatsje op? :mrgreen:
Die trein zullen ze toch nooit volkrijgen met VIP's...
Jules

Bericht door Jules »

Ik vrees voor dat ticketje. Vorige keer zat die trein toch stampvol
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

Patrick schreef:Voila, ik heb al geboekt voor die historische rit van Brussel naar St Pancras
Je bent niet de enige:
Eurostar schreef:Eurostar, the high-speed passenger train operator between the UK and the continent, today (6 August) announced that more than 110,000 passengers have booked to travel on High Speed 1 in the period between the opening of St Pancras International on 14 November and Christmas.

In the first two weeks of ticket sales, advance bookings are more than double the same period last year. Demand is coming from both business travellers and leisure passengers seeking faster, more reliable and greener journeys between the UK and the continent - on High Speed 1, the UK’s first 186 mph line.

With 100 days to go until the launch of services from Eurostar’s new London terminal at St Pancras International, the first trains to Paris and Brussels on 14 November are sold out. Almost 90% of Standard Class tickets were snapped up at Eurostar’s lowest price of £59 return.

Seats in Business Premier are in strong demand, with significant growth in premium passengers switching to a more productive and less frustrating alternative to air travel. From 14 November, business travellers will for the first time be able to reach the centres of both Paris and Brussels before 9am without journeying the night before.

High Speed 1 will cut journey times by at least 20 minutes, with non-stop times of London-Paris in 2h15m and London-Brussels in 1h51m. Travelling at 186mph, Eurostar trains will be 50% faster than the fastest UK domestic rail service.

The move to St Pancras International will open up Eurostar services to the UK regions. Evidence from continental high-speed networks shows that business travellers prefer rail over air for trips of up to four hours, while leisure travellers favour trains for journeys up to six hours. High Speed 1 will provide people in southern England and the Midlands with very competitive door-to-door journey times to the continent, via a connection in London.
Patrick

Bericht door Patrick »

Filmke (2'30") van de BBC (tripje met Euro* van en naar St Pancras International).
(Opent in Media Player - jammer, barslechte beeld- en geluidkwaliteit)
BTW: The Queen zal op 14 november het lintje doorknippen.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ziezo, ik heb mijn zitplaatsje ook op de rit van 14 november! :D
Patrick

Bericht door Patrick »

Trainspotterke schreef:Ziezo, ik heb mijn zitplaatsje ook op de rit van 14 november! :D
Ik:
trein 9121 (heenreis FBMZ 10.05): rijtuig 10, plaats 21
trein 9148 (terugreis London 16.55): rijtuig 11, plaats 21

Alle fans welkom! :D
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik zit op dezelfde heenreis! :wink: Maar het rijtuig ben ik vergeten. :P
Patrick

Bericht door Patrick »

Trainspotterke schreef:Ik zit op dezelfde heenreis! :wink: Maar het rijtuig ben ik vergeten. :P
Op je ticketje kijken hé :P
Alé, dan gaan we mekaar nog tegenkomen 8)
Patrick

Bericht door Patrick »

In Brussel-Zuid staat er een kioskske met een filmpje over de nieuwe stations (Ebbsfleet en St Pancras). 't Is natuurlijk ook op YouTube te zien.
Tof muziekske :)
Plaats reactie