Hier op lijn 50 meer bepaald in het station erembodegem lopen er de laatste dagen gevoelig veel mensen van B-security rond. Is hier een reden voor? Die mensen staan hier vanaf het loket toe gaat (14u) tot ongeveer 23u of langer want ga dan gaan slapen.
Greetz Wim
L50: verhoogde veiligheidsmaatregelen?
Tja vandalen die er misschien rondhangen enzo, der zijn nog station in de omgeving van de denderstreek die regelmatig bezoek krijgen van vandalen, als het loket gesloten is. 
Sommige mensen hebben zelfs last van dat er bloemenbakken staan aan de ramen van sommige stations, dan moeten ze die nog eens gaan omtrekken ook!
Mensen hebben tegenwoordig voor niets meer respect.

Sommige mensen hebben zelfs last van dat er bloemenbakken staan aan de ramen van sommige stations, dan moeten ze die nog eens gaan omtrekken ook!

Mensen hebben tegenwoordig voor niets meer respect.

Hier bij ons kleine erembodegem denk ik dat ze ver een korting krijgen biij het glasbedrijf
Eerst waren het de wachthuisjes dan zelf een imense ruit voor de ingang dan de automaten om te wenen. Ik had er eens een ferme geplastificeerde brief gehangen en blijkbaar waren het er nog reizigers mee eens aan de reactie's te horen... Echt zielig om te zien... Maar het zijn wel die vandalen dat als eerste klagen dat het loket niet proper is of dat er teveel wind is in de schuilhuisjes door kapotte ramen...
als ik die ooit eens tegenkom e
greetz Wimpie

greetz Wimpie