125 Jaar Gotthardbahn: Gottardo-Wanderweg

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Adler

125 Jaar Gotthardbahn: Gottardo-Wanderweg

Bericht door Adler »

Sedert begin juli is de Gottardo-Wanderweg geopend.
Men kan nu ook de Gotthard lijn te voet ontdekken langs een wandelpad in de kantons Uri en Tessin tussen Göschenen en Erstfeld en tussen Airolo en Biasca.
Er is ook een begeleidende wandelgids verschenen: "Gottardo - Zu Fuss entlang der Gotthardbahn".
Meer info op:
http://www.gottardo-wanderweg.ch
waar men ook de wandelgids kan bestellen.
Bert

Bericht door Bert »

Ik ben net terug uit Zwitserland en in ieder station kan je een folder vinden over het 125 jarige bestaan van de Gotthardlijn.
Daar staan alle activiteiten in die in 2007 naar aanleiding van dit evenement georganiseerd worden/werden.
Naast deze activiteiten vind je er ook de gedetailleerde wegbeschrijving van beide wandelingen.
2012
Contacteer:

Bericht door 2012 »

Bert schreef:Ik ben net terug uit Zwitserland en in ieder station kan je een folder vinden over het 125 jarige bestaan van de Gotthardlijn.
Daar staan alle activiteiten in die in 2007 naar aanleiding van dit evenement georganiseerd worden/werden.
Naast deze activiteiten vind je er ook de gedetailleerde wegbeschrijving van beide wandelingen.
A je bent al naar suisse geweest, da was dan genoeg voor dit jaar zekers :lol:
Bert

Bericht door Bert »

2012 schreef:
Bert schreef:Ik ben net terug uit Zwitserland en in ieder station kan je een folder vinden over het 125 jarige bestaan van de Gotthardlijn.
A je bent al naar suisse geweest, da was dan genoeg voor dit jaar zekers :lol:
Ik heb nie genoeg met ene keer Suisse :lol:
Je bent nog niet van mij af :twisted:
Steven

Bericht door Steven »

tja bert den andere moet ni veel zeggen, hij gaat in sept ook al voor de derde keer
Adler

Bericht door Adler »

Op http://www.bahnonline.ch kan je een unieke pin bestellen van 125 jaar Gotthardbahn.
Van deze pins zijn er maar 1000 stuks te koop gesteld. (12 CHF )
Plaats reactie